وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

جمعه 26 دی 1399
ن : بنفشه

قیمت بلیط هواپیما

قیمت بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/912611.jpg

قیمت بلیط هواپیما را می توان به عنوان اساسی ترین دغدغه ی افرادی معرفی کرد که قصد سفر با هواپیما را دارند. در واقع قیمت پارامتری است که همچون زمینه های دیگر در زمینه ی خرید بلیط هواپیما نیز بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

اگر خواستار خرید بلیط هواپیما هستید، به طور قطع شما هم مثل هر کس دیگری می خواهید با پرداخت مبالغ مناسب، بلیط مد نظر خود را تهیه کنید، مبالغی که کاملاً مقرون به صرفه و مطلوب باشند.

پیرو این موضوع لازم است بدانید قیمت ها در این زمینه از تعرفه های ثابتی برخوردار نیستند، یعنی نمی توان یک نرخ قاطعانه اعلام کرد، لذا عوامل متعدد و گوناگونی در این زمینه تاثیر گذارند.

حال برای این که در مورد قیمت بلیط هواپیما بیشتر بدانید در ادامه توضیحات جامع تری آورده ایم و از شما می خواهیم متن زیر را تا انتها بخوانید، فلذا گفتنی است علاوه بر ارائه ی اطلاعات مفید در مورد قیمت بلیط هواپیما، سعی کرده ایم با معرفی یک مرجع خرید مناسب و گفتن نکات مهم در راستای این اقدام، متقاضیان خرید بلیط هواپیما را هدایت کنیم.

 

قیمت بلیط هواپیما ناشی از چه عواملی تعیین می شود؟

https://backority.ir/images/229702.jpg

قیمت پارامتری است که به طور معمول دستخوش تغییرات مکرری می شود، تغییراتی که در حوزه ی فروش بلیط هواپیما به مراتب بیشتر و چشمگیر تر هستند. در حقیقت لازم است بدانید قیمت بلیط هواپیما ناشی از عوامل پر تعددی تعیین می شود، عواملی که در قسمت پایین سعی کرده ایم مهم ترین ها را بگوییم:

  • به عنوان اولین مورد که از جمله تاثیر گذار ترین عامل ها در تعیین قیمت بلیط هواپیما است، باید به تطابق زمان پرواز با ایام تعطیل اشاره کرد. به عبارتی ساده تر قیمت پرواز هایی که در روز هایِ تعطیلی چون اعیاد و ... انجام می شود، به مراتب گران تر از پرواز های انجام شده در روز های غیر تعطیل است‌.
  • هر روز از هفته برای قیمت گذاری بلیط هواپیما تاثیر مجزایی دارد. بنابراین روز های هفته را می توان به عنوان عامل بعدی در این راستا معرفی کرد. گفتنی است خرید و رزرو بلیط هواپیما در روز های وسط هفته چون روز های دوشنبه و سه شنبه، ارزان تر از اقدام به رزرو در روز های آخر هفته است.
  • یکی دیگر از عوامل موثر، شرکت و یا حتی ایرلاین ارائه دهنده ی بلیط است، لذا هر شرکت و ایرلاینی بنا بر شرایط و اولویت هایی که دارد از قیمت های متفاوتی برخوردار است.
  • بلیط های هواپیما به طور کلی در دو گروه مجزا تحت عنوان سیستمی و چارتر ارائه می شوند. این دو گروه از لحاظ شرایط پرواز کاملاً یکسان می باشند، اما گفتنی است قیمت های متفاوتی دارند. به این صورت که قیمت بلیط سیستمی همواره گران تر از بلیط چارتر است. غیر قابل استرداد بودن بلیط های چارتر از جمله یکی از اصلی ترین دلایل ارزان قیمت بودن آن ها می باشد.
  • و در مورد آخر لازم است به عامل بسیار مهمی اشاره کنیم که اگر فقط و فقط به این عامل توجه کنید به شما قول می دهیم به طور حتم موفق به خرید بلیطی با مناسب ترین قیمت خواهید شد. گفتتی است این عامل چیزی نیست جزء مرجع خرید و رزرو بلیط هواپیما که در حال حاضر از تعدد بالایی برخوردار است. به همین جهت در تیتر های بعدی شما را با یکی از بهترین مراجع آشنا کرده ایم، مرجعی که پس از بررسی های میدانی و سوابقی که دارد، از هر لحاظی خوب و درجه یک است.

از کجا می توان بلیط هواپیما را با قیمت مناسب خرید؟

https://backority.ir/images/123503.jpg

 

همان طور که گفتیم و می دانید برای تهیه ی بلیط هواپیما گزینه های متعددی وجود دارد، اما مسئله این جاست که بهره مندی از کدام یک از آن ها منجر به پرداخت قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری می شود؟

امروزه رزرو بلیط هواپیما به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می پذیرد که هر کدام از آن ها ویژگی های مجزایی شامل حال شان می شود. گفتنی است روش غیر حضوری به مراتب پر مزیت تر و بهتر از روش های حضوری است و در نتیجه مستلزم پرداخت بهای کمتری هم می باشد.

از این رو توصیه می کنیم از اینترنت که تکنولوژی روز است غافل نشوید و حتماً در راستای خرید بلیط هواپیما از آن استفاده کنید. بهره مندی از این تکنولوژی به قدری مطلوب است که اگر قیمت های آن را با قیمت های فروش بلیط هواپیما به صورت حضوری مقایسه کنید، شاهد تفاوت قابل توجهی خواهید بود.

البته لازم به تاکید است بگوییم در میان ارائه کنندگان اینترنتیِ بلیط هواپیما نیز باید وب سایتی را انتخاب نمایید که دارای اعتبار تضمین شده ای باشد. از این رو می خواهیم شما را با ایران چارتر که نمونه ی تایید شده ای در میان وب سایت های فروش اینترنتی است، آشنا کنیم.

ایران چارتر کجاست؟

https://backority.ir/images/226584.jpg

ایران چارتر را می توان به جرعت به عنوان بهترین پیشنهاد برای کسانی معرفی کرد که خواهان رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین هستند. در واقع این وب سایت اینترنتی جزء اولین مراجع فروش بلیط هواپیما می باشد که سالیان سال فعالیت های خود را در این زمینه آغاز کرده است.

برای دسترسی به ایران چارتر تنها کافی است از طریق دستگاهی چون تبلت، کامپیوتر و گوشی های هوشمند وارد سایت شوید. با ورود به این سایت می توانید از خدمات بی نظیر ایران چارتر بهره مند شده و با خیالی راحت اقدام به رزرو بلیط مد نظر خود نمایید.

اما اگر می خواهید با ایران چارتر و خدمات بی نظیر آن بیشتر آشنا شوید، خواندن بخش بعدی را از دست ندهید.

آشنایی با خدمات بی نظیر ایران چارتر برای رزرو بلیط هواپیما

https://backority.ir/images/239205.jpg

رزرو بلیط هواپیما به صورت اینترنتی اقدام بسیار حساسی است، به طوری که به هیچ وجه نباید برای این کار به هر مرجعی اعتماد کنید. ارائه آنلاین بلیط های هواپیما به صورتی است که منجر شده افراد سوء استفاده گر با بهره مندی از بی اطلاعی متقاضیان اقدام به فروش بلیط های فیک و یا گران قیمت کنند. با این حال لازم است بگوییم ایران چارتر با توجه به فعالیت هایی که دارد، در میان ارائه کنندگان آنلاین بلیط هواپیما، کاملاً معتبر و قابل اطمینان می باشد. یعنی شما می توانید بدون نگرانی و استرس اقدام به رزرو کنید.

گفتنی است ایران چارتر علاوه بر اعتبار بالا دارای خدمات بی نظیری است که در ادامه به تعدادی از بارز ترین مورد ها اشاره کرده ایم :

  • تنوع بلیط های ایران چارتر بسیار بالا است، تا جایی که در حال حاضر با مراجع پر شماری در حال همکاری می باشد و افراد می توانند انواع و اقسام بلیط های خارجی و داخلی را به راحتی یافته و رزرو کنند.
  • ارائه ی خدمات و فروش بلیط در وب سایت ما به صورت تمام وقت انجام می گیرد و در هر لحظه ای که می خواهید قادر به رزرو بلیط مد نظر خود هستید.
  • قیمت بلیط هواپیما در ایران چارتر همواره منصفانه و بسیار مقرون به صرفه است.
  • یکی دیگر از جذاب ترین خدمات ایران چارتر مختص به کاربران دائمی آن می باشد، به نوعی که اگر از کاربر های دائمی شوید، می توانید از کد های تخفیف پر مزیتی استفاده کنید، کد هایی که با استفاده از آن ها بهای به مراتب کمتری باید بپردازید.
  • و چندین و چند مورد دیگر که همگی به خاطر جلب رضایت مطلوب تقاضا کننده ها ارائه می شوند.
هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،


پنج شنبه 18 دی 1399
ن : بنفشه

سئو سایت وردپرس

سئو سایت وردپرس

سلام به دوسداران سئو بلک
خوش اومدین. باهم اینبار درباره خدمات سئو سایت وردپرس میخونیم.

خدمات سئو سایت وردپرس

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس)

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو سایت وردپرس) زیر نظر متخصصین سئو و توسعه دهندگان وردپرس  انجام می شود.
سئو نیازمند تخصص است و به هر فردی نمی تواند به سادگی و بدون اطلاعات کافی آن را انجام دهد.

با استفاده از این خدمات:

  • سایت وردپرسی شما برای موتور های جستجو بهینه سازی شده
  • سرعت سایت افزایش پیدا خواهد کرد
  • برخی اصلاحات مورد نیاز روی قالب وب سایت انجام خواهد شد
  • پلاگین های مورد نیاز برای سئو وردپرس نصب خواهند شد
  • تنظیمات مربوط به وردپرس و سرور انجام خواهند شد
  • نقشه وب سایت ساخته و یا اصلاح خواهد شد
  • سئو لوکال سایت تقویت خواهد شد
  • صفحات AMP به سایت افزوده خواهند شد

مزایای استفاده از خدمات سئو سایت

هدف گرفتن کلمات هدفمند و ارزشمند 

⭐افزایش چشمگیر ترافیک سایت 

⭐بهبود رتبه سایت شما در گوگل

⭐پشتیبانی کامل و حرفه ای

⭐بهبود ساختار داخلی سایت

⭐سئو برای کلمات کلیدی هدفمند

⭐آنالیز و گزارشگیری از روند پیشرفت 

⭐حضور سایت شما در صفحه اول گوگل

خدمات سئو سایت وردپرس

  • ارائه خدمات سئو، کاربران را به سایت شما هدایت می کند: همان طور که می دانید کاربران زمانی در گوگل سرچ می کنند که بخواهند نیاز خودشان را با خدمات و محصولات شما برطرف کنند. در این میان آن ها قطعا به سراغ سایت هایی می روند که در صفحه اول گوگل قرار دارد، چیزی که شما باید در طی انجام خدمات سئو به آن برسید و چیزی که متاسفانه رقبای شما به آن دسترسی دارند.
  • هزینه خدمات سئو به نسبت سایر تبلیغات کمتر خواهد بود: حتما تا به الان تبلیغات زیادی برای سایت خود انجام داده اید و می دانید که برای تبیغات باید چه قدر هزینه کنید. گاهی ممکن است با وجود این همه هزینه باز هم در صفحه اول گوگل نباشید. با انجام خدمات SEO این اطمینان را داشته باشید که سایت شما از رقبای خود جلو خواهد زد و شما با کمترین هزینه می توانید در صفحه اول گوگل باشید.
  • خدمات SEO به صورت تضمینی و همیشگی خواهد بود: تمام تبلیغاتی که برای سایت های خود انجام می دهید روزی به پایان خواهد رسید و بازدهی خود را از دست خواهد این در حالی است که شما می توانید با خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت خود، برای همیشه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و بهترین بازخورد ها را داشته باشید.

  • خدمات سئو سایت وردپرس

     

    چرا سئو استاندارد ولی حرفه ای نیاز است

    با توجه به فناوری های موجود، شاید راه اندازی یک وب سایت اینترنتی کار خیلی سختی نباشد. البته در بیشتر سایت ها بعضی از کارهای مربوط به سئو سایت وردپرس به خوبی انجام نمی شود و تمام این موارد برای سایت امتیاز منفی محسوب می شود.

    پس باید برای رساندن وب سایت به بالاترین رتبه تلاش بسیاری داشته باشید. باید تمام مواردی که امتیاز منفی به سایت شما داده اند، شناسایی و رفع شوند، تا سایت شما در مسیر سئو استاندارد و حرفه ای قرار بگیرد. ما بعد از بررسی مشکلات سایت شما، راهکارهای فوق العاده ای را برای رفع مشکلات وبسایتتان بکار می بریم.

    و اما چگونه سئو سایت وردپرس برای کسب و کار شما تاثیر گذار است؟

    به عنوان یک مدیر سایت و یک مدیر و بازرگان سایت خود و شرکت خود، شما باید بدونید اینکه چرا در بهینه سازی موتورهای جستجو سرمایه گذاری می کنید . لازم به ذکر است که در این زمان همه شرکت ها بر اینترنت قرار دارند و در سطح های بالایی فعالیت می‌کنند حتی شرکت‌های قدیمی مانند بنز بی ام و شرکت‌های دیگر از طریق سایت خود فروش آنلاین دارند و مشتریان خودشون رو بیشتر و بهتر مدیریت می کنند و همینطور برای نمایش کارهای خودتان و سابقه کاری خودتون لازم به ذکر است که سایت خودتون رو به مشتریان خودتونو معرفی کنید

    در نظر داشته باشید که سایت شما یکی از شرکت‌های مهم بازار امروز را معرفی می کند و اگر شما سایت خودتون را به صورت اینترنتی مدیریت نکنید مشتری زیادی رو نمی توانید داشته باشید بنابراین باید به مشتریان بالقوه و زیادی را به سایت خودتان معرفی کنیم ، بازدید بیشتر و افزایش ترافیک سایت خودتون کاربران سایت شما را افزایش می دهد و همین طور فروش شما را بیشتر و بیشتر می کند

    به عنوان یک نتیجه بهینه سازی موتورهای جستجو می توانند به معرفی سایت شما و رقابت با سایتهای دیگر حتی در صفحه اول گوگل به شما کمک کند و همه شرکت‌ها و مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیاز به این دارد که سایت خودشون رو بهینه سازی کنند و مارکت اینترنتی خودشان و دیجیتال خودشان را پیشرفت بدهند.

    خدمات سئو سایت وردپرس

    چه شرکتهایی می توانند از یهینه سازی موتورهای جستجو برای سایت وردپرسی خود استفاده کنند؟

    • استارت آپ ها و کسب و کارها
    • کسب و کارهای اینترنتی
    • کسب و کار های محلی و بین المللی
    • پزشکان و متخصصان در حوزه پزشکی
    • وکیل ها و شرکت های حقوقی
    • رستوران ها و کافه ها
    • آژانس های تبلیغاتی
    • موسسه های آموزشی
    • سالن های زیبایی
    • فروشگاه ها و مراکز خرید
    • دانشگاه ها و کالج ها
    • مراکز دولتی
    • ارگان های خصوصی و دولتی
    • دارندگان وب سایت های خصوصی و شخصی
    • فروشگاه های اینترنتی دیگر موارد

      خدمات سئو سایت وردپرس

       

       

      پلاگین سئو وردپرس

      پلاگین سئو وردپرس بسیار زیادی در اینترنت موجود است و می توان لیستی طولانی از آنها تهیه کرد. اما باید در نظر داشت استفاده نا به جا و یا بیش از حد این پلاگین می تواند به سئو وردپرس صرمه وارد کند. نصب پلاگین های زیاد باعث کند شدن سرعت وب سایت شده و این موضوع رتبه سایت وردپرسی شما را بد خواهد کرد. همچنین برخی از پلاگین های وردپرس ممکن است با یکدیگر و یا با قالب وب سایت شما تداخل ایجاد کنند. به همین دلیل نمی توان تعداد ثابتی پلاگین برای بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس استفاده کرد.

      این پلاگین ها بر اساس نیاز و امکانات مورد استفاده وب سایت باید انتخاب و تنظیم شوند.  بر اساس نیاز وب سایت شما، پلاگین ها را انتخاب و نصب می کنیم. این انتخاب ممکن است بر اساس وب سایت شما متغیر باشد تا بیشترین و بهترین نتیجه به دست آید. در صورت نیاز به خریداری شدن، کلیه پلاگین ها با نام و آدرس ایمیل شما خریداری خواهند شد. هزینه تهیه پلاگین ها در هزینه خدمات پیش بینی شده و نیاز به پرداخت هزینه جداگانه وجود ندارد.


    • خدمات سئو سایت وردپرس

      هاستینگ مناسب برای سایت وردپرس

      هاستینگ مورد استفاده وب سایت وردپرسی شما می تواند تاثیر زیادی بر روی کسب رتبه بهتر و یا بدتر در گوگل بگذارد. به همین منظور پیشنهاد می شود از هاستینگی برای سایت وردپرسی خودتان استفاده کنید که سرعت و امنیت بالایی داشته باشد و از آخرین نسخه PHP پشتیبانی کند. شرکت های بسیاری این خدمات را به شما ارائه می کنند، اما باید در نظر بگیرید که از میان این شرکت ها، با توجه به بودجه خودتان بهترین هاستینگ را خریداری کنید. یک هاستینگ خوب اما کمی گرانتر در زمان بسیار کوتاهی تاثیر خودش را به شما نشان خواهد داد. پس اگر وب سایتتان را دوست دارید هاستینگ مناسبی برای آن تهیه کنید.

      سئو رایگان وردپرس امری غیر ممکن

      سئو رایگان وردپرس را بسیاری از افراد و شرکت ها به مشتریان خود اعلام می کنند. اما آیا این موضوع می تواند برای شما مفید باشد؟ برخی از این افراد و شرکت ها در کنار خدمات خود به عنوان تبلیغات و برای کسب رضایت بیشتر مشتری این خدمات را به صورت رایگان ارائه می کنند. اما بی شک شما هم می دانید که نمی توان از یک فرد متخصص انتظار داشت که زمان و تخصص خود را به صورت رایگان در اختیار دیگران بگذارد.

      در بسیاری مواقع تنها برخی موارد بسیار ساده سئو رعایت می شوند و یا پشتیبانی بسیار ضعیفی به مشتری ارائه می شود. اگر شما هم نیازمند متخصصینی هستید که برای شما وقت کافی گذاشته و با دقت و رعایت تمامی جزئیات وب سایت وردپرسی شما را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنند، می توانید با ما تماس بگیرید. ما این خدمات را به صورت رایگان ارائه نمی دهیم، اما کیفیتی و نتایجی که مشتریان پس از این خدمات به دست می آورند، بسیار بیش از مبلغی است که پرداخت کرده اند.

      رتبه یک گوگل با سایت وردپرس، استفاده از روش های استاندارد

      رتبه یک گوگل را ما به شما قول نمی دهیم. بلکه در این خدمات امکان به دست آوردن رتبه یک برای کلمات کلیدی متفاوتی را برای شما به وجود می آوریم. رتبه یک گوگل، با راه های سئو کلاه سفید، نیازمند ساختار درست، تولید محتوای منظم، ساختار درست و بهینه شده محتوا و صبر دارد. باید بدانید رقبای شما هم بی کار ننشسته اند و آنها نیز در این رقابت هر روز در تلاش هستند. پس با حرف هایی که هیچ گونه جنبه علمی ندارند و گوگل آنها را نه تنها تایید نمی کند بلکه رد می کند، وب سایت خودتان را به خطر نیاندازید. افزایش ترافیک های غیر واقعی، روش های کلاه سیاه و … شیوه هایی نیستند که شما بتوانید در طول زمان به وسیله آنها موفق شوید. باید از راه درست آن حرکت کنید تا بتوانید به نتایج مطلوبی برسید.

خدمات سئو سایت وردپرس

وکیل در شیراز

بهینه سازی سایت وردپرس

خلاصه مطالب

خدمات سئو وردپرس (بهینه سازی موتورهای جستجو وردپرس)

مزایای استفاده از خدمات سئو سایت

چرا سئو استاندارد ولی حرفه ای نیاز است

و اما چگونه سئو سایت وردپرس برای کسب و کار شما تاثیر گذار است؟

پلاگین سئو وردپرس

هاستینگ مناسب برای سایت وردپرس

سئو رایگان وردپرس امری غیر ممکن

رتبه یک گوگل با سایت وردپرس، استفاده از روش های استاندارد

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


دو شنبه 8 دی 1399
ن : بنفشه

چه شرکت هایی در خدمات پشتیبانی شبکه بهترین هستند؟

همانطور که همه ما به خوبی میدانیم شرکت های پشتیبانی بسیاری مشغول به ارائه خدمات پشتیبانی شبکه به مجموعه ها، سازمان و کسب وکارها هستند. اما آیا همه این سازمان ها بهترین در این حرفه هستند؟ بدیهی است که خیر چون که خدمات پشتیبانی شبکه شامل تخصص های بسیاری می باشد که یادگیری و اجرای آن در توانایی هر کسی نیست. از این رو باید دانست که شرکت خدمات پشتیبانی شبکه باید چه ویژگی ها و چه خدماتی باید داشته باشد؟ بیشتر بررسی میکنیم.

ویژگی‌های برتر شرکت پشتیبانی شبکه

بدیهی است که شما به‌عنوان مدیر یک سازمان تصمیم داشته باشید بهترین تیم پشتیبانی شبکه را برای سازمان خود برگزینید؛ اما در ابتدا لازم است بدانید که یک تیم پشتیبانی خدمات شبکه چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

یک شرکت پشتیبانی شبکه خوب باید متناسب با شرایط شرکت های طرف مشتری انعطاف پذیری بالایی داشته باشند و خود را با شرایط ایشان وفق دهند تا بتوانند با آن ها همکاری داشته باشند و قادر به ادامه حیات شرکت در حوزه ی شبکه باشند. اگر مشتریان رضایت کافی از عملکرد یک شرکت پشتیبانی شبکه نداشته باشند ممکن است به مرور اعتبار خود را نزد مشتریان از دست دهند. به همین دلیل برخی از ویژگی های شرکت های پشتیبانی شبکه معتبر را برایتان آورده ایم تا بتوانید به خوبی آنها را انتخاب کنید. در ادامه بیشتر بررسی خواهیم کرد.

  1. تخصص کافی

یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه اصطلاحاً باید همه‌فن‌حریف باشد تا مطابق با نیاز کسب‌وکارهای مختلف قادر به ارائه خدمات فنی لازم باشد. از تخصص‌های لازم می‌توان مایکروسافت، لینوکس، سیسکو، ویپ و … اشاره کرد.

  1. تجربه

تیم پشتیبانی باید علاوه بر تخصص، از تجربه کافی در سازمان‌های مختلف با حوزه‌های کاری مختلف برخوردار باشد. هر چه تجربه تیم بیشتر باشد (با توجه به این موضوع که راه‌های آزمون‌وخطا کمتر می‌شود) سریع‌تر قادر به حل مشکلات شبکه خواهد بود. ناگفته نماند که تجربه سرعت تشخیص مشکل را افزایش می‌دهد.

  1. در دسترس بودن

تیم پشتیبانی شبکه باید همیشه آماده‌ی حل مشکلات باشد. چرا که به همان اندازه‌ای که حل مشکل به تعویق میافتد آن سازمان متحمل هزینه می‌شود. ازاین‌رو پشتیبان شبکه به‌صورت ۷/۲۴ باید در دسترس بوده تا بتواند مسائل کلاینت‌های شبکه را در اسرع وقت حل کند.

  1. تعرفه مناسب و استاندارد

خدمات پشتیبانی شبکه نه‌تنها بر کل اینترنت، بلکه در تنظیم و مدیریت کردن شبکه‌هایی که آن را تشکیل می‌دهند نیزموثراست. برای تمامی مشاغل وجود کامپیوترها و سیستم‌ها امری حیاتی وضروریست، بنابراین صرف هزینه نگهداری و پشتیبانی برای این سیستم‌ها نیز ضروری می‌باشد. شما می‌توانید با انتخاب مناسب‌ترین هزینه نگهداری کامپیوتر، مشکلات شبکه‌های کامپیوتری خود را برطرف کنید و در هزینه‌های حل مشکلات سیستم‌های کامپیوتری صرفه‌جویی کنید.

  1. مشاوره

بدیهی است که تصمیم‌گیرنده اساسی برای زیرساخت‌های فنی سازمان مدیران آن هستند. ازاین‌رو متخصص پشتیبانی شبکه باید در مسائل مربوط به پسیو و اکتیو شبکه به مدیران سازمان بهترین گزینه‌ها را ارائه دهد. مشاوره و پشتیبانی در زمینه تامین نرم‌افزارهای عمومی و مدیریت لایسنس‌های نرم‌افزاری، مشاوره و پشتیبانی در زمینه کاربری نرم‌افزارهای عمومی ،  مشاوره در باره زیرساخت های نرم‌افزاری و سخت افزاری نیز از زمینه هایی هستند که شرکت پشتیبانی شبکه باید در آن صاحب نظر باشد.

 

  1. همکاری با شرکت های معتبر

تجربه همکاری با شرکت های بزرگ و معتبر نشان دهنده این است که شرکت پشتیبانی شبکه از قابلیت های فنی بالایی برخوردار است. از این رو مورد تایید شرکت های معتبر قرار گرفته است.

  1. دارا بودن نیروی متخصص در تمامی حوزه های شبکه

به این نکته توجه داشته باشید که تخصص‌های ویندوز، مایکروسافت، لینوکس، سیسکو، ویپ، تعمیرسیستم های کامپیوتری و خرید تجهیزات مورد نیاز سازمان ها  در حیطه توانایی یک فرد نیست. پس لازم است که یک تیم متشکل از متخصصین با توانایی‌های مختلف در کنار یکدیگر قرارگرفته و به ارائه خدمات بپردازند.

  1. تجربه ی بالای نیروها برای مدیریت شرایط بحرانی

از رایج ترین شرایطی که ممکن است برای سازمان ها و کسب وکارها ایجاد شود می توان سرقت، سیل، زلزله، آتش سوزی، نفوذ و هک را نام برد. شما به عنوان مدیر و رهبر سازمان قطعا در ابتدای بحران با پشتیبان شبکه سازمان تماس گرفته و تیم پشتیبانی را فرا خواهید خواند تا در سریع ترین زمان ممکن به جلوگیری از آسیب بیشتر بپردازند. تیم پشتیبانی باید بنا بر تجربه بالا توانایی مدیریت و حل مسائل در شرایط بحرانی را داشته و بهترین راه حل ها را پیدا کند.

  1. حسن اخلاق کارشناسان

کارشناسان شبکه در یک سازمان ممکن است با تمامی کارمندان درارتباط باشند از این رو لازم است از حسن اخلاق و روابط عمومی بالا برخوردار باشند.

  1. دارا بودن روحیه کار تیمی

از آنجایی که در پشتیبانی شبکه تخصص های بسیاری وجود دارد. لازم است که تمامی کارشناسان شبکه با یک دیگر نهایت تعامل را داشته و از تک روی خودداری کنند. چرا که تمامی کارهای شبکه به صورت زنجیروار به یک دیگر مرتبطند.

  1. وقت شناسی از نظر حضور به موقع در محل مشتری و تحویل کار در موعد مقرر

وقت شناسی یکی از مهم ترین شاخصه های تیم پشتیبانی شبکه است تا بتواند در زمان مقرر تمام درخواست های کارفرما را انجام داده و تحویل دهد.

  1. عمل به تعهدات

شاید لازم بود این نکته را در ابتدا عنوان میکردیم چرا که مسئولیت پذیری قطعا مهم ترین ویژگی یک تیم پشتیبانی شبکه است، تا با مسئولیت کامل به تعهدات خود عمل کند.

  1. تنظیم قرارداد پشتیبانی شبکه متناسب با خواست و نظر مشتری

برای ارائه بهترین خدمات تخصصی و حرفه‌ای در زمینه شبکه و تجهیزات شبکه‌ای و نرم‌افزارهای مرتبط لازم است در قرارداد پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، خدمات فنی متناسب با اهداف و نیازهای سازمان کارفرما به درستی اعمال شوند.

 

 

خدمات شرکت پشتیبانی شبکه چیست؟

همه ما میدانیم داشتن یک تیم  پشتیبانی شبکه و سخت‌افزار برای کسب‌وکار چقدر تأثیرگذار و مهم است و همچنین باعث افزایش کارآیی و بهره وری آن شرکت خواهد بود. ، هزینه‌های ناشی از خسارات  احتمالی و نداشتن یک تیم پشتیبان شبکه به مراتب بیشتر از هزینه‌های داشتن یک تیم پشتیبانی و نگهداری شبکه است.مانیتورینگ و تعمیر و نگهداری شبکه کامپیوتری و مشکلات نرم افزاری و سخت‌افزاری باید به‌صورت لحظه‌ای و مستمر انجام پذیرد. در ادامه به بررسی خدماتی که شرکت های پشتیبان شبکه ارائه میدهند بپردازیم و آن ها را بررسی کنیم.

  1. آشنایی کامل با سخت‌افزارهای کامپیوتری

متخصص پشتیبانی شبکه در اصل باید توانایی بررسی و مشکلات رایج سخت‌افزارها مانند مادربورد، رم، وارد و CPU و تجهیزات شبکه (مثل سوئیچ شبکه، روتر، کیستون، رک)  را دارا باشد. چرا که با محیط سرویس های ارائه وب در ارتباط است؛ ازاین‌رو هرگونه اشکال در سخت‌افزار شبکه به‌سادگی می‌تواند باعث قطعی شبکه شود.

  1. خدمات پسیو:

یک شرکت یا کسب‌وکار نوپا ممکن از زیرساخت‌های اساسی برای راه‌اندازی شبکه برخوردار نباشد. ازاین‌رو لازم است شرکت ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، راه‌اندازی پسیو شبکه را در دستور کار قرار دهد. یا ممکن است زیرساخت‌های کابلی یک شبکه دچار فرسودگی شده باشد. لذا پشتیبان شبکه باید توانایی تعمیر زیرساخت‌ها و ارائه خدمات پسیو را داشته باشد.

  1. پیگیری مستمر جهت حل، بررسی و پیشگیری از مشکلات:

بعضی سرویس‌ها نیاز به تمدید سالانه یا ماهانه دارند و بعضی مشکلات هستند که پیگیری آن‌ها زمان‌بر و نیازمند ارتباط با شرکت رساننده خدمات اینترنتی (ISP) است. در این موارد نیاز به پیگیری به‌موقع برای رفع مشکل است.

  1. تهیه مستندات شبکه

چک‌لیست‌ها، شناسنامه سیستم‌ها، تجهیزات شبکه و … هرکدام جزء اطلاعات اساسی و حیاتی سازمان و کسب‌وکار محسوب می‌شوند. تیم پشتیبانی شبکه  موظف است هم به جهت یکپارچگی اطلاعات واحد انفورماتیک و هم به جهت ارائه گزارش به مدیران سازمان این مستندات را در بازه‌های زمانی مشخص ارائه و آپدیت کند.

  1. بک آپ گیری از اطلاعات تحت شبکه:

در یک سازمان کاربران موظفند که اطلاعات خود را بر روی شبکه قرار دهند. کارشناس شبکه نیز سعی می‌کند به روش‌های مختلف از اطلاعات موجود بر شبکه نسخه پشتیبان تهیه کند تا تحت هیچ شرایطی، اطلاعات سازمان با مشکل روبرو نشود.

 

10top network support

  1. برقرار کردن ارتباط تلفنی بین کاربران (از طریق سانترال، ویپ و …):

هر سازمانی و کسب‌وکاری ممکن است نیاز داشته باشد در نقاط مختلفی شعبه داشته باشد. بدیهی است که تمامی کارمندان نیاز دارند با یکدیگر در ارتباط باشند؛ و ازآنجایی‌که امکان تماس تلفنی هرلحظه و هر جا مقدور نیست لازم است از پلتفرم‌ها و سرویس های بر خط مبتنی بر اینترنت استفاده شود. سیستم ویپ از زیربناهای مهم سازمانی مبتنی بر وب محسوب می‌شود که برای ارتباطات درون‌سازمانی استفاده می‌شود.

پشتیبان شبکه موظف است در جهت کاهش هزینه‌های سازمان و پلتفرمی تحت شبکه از این سیستم‌ها استفاده کند.

  1. پشتیبانی نرم‌افزار و سیستم عامل

از مهم ترین وظایف و خدمات تیم پشتیبانی شبکه عیب‌یابی سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارها،  مدیریت سیستم‌های کامپیوتری، بررسی کیفیت و کارایی نرم‌افزارهای کاربردی در سازمان، پیگیری و  پشتیبانی فنی نرم‌افزارهای ضروری و مالی سازمانی است.

  1. پشتیبانی کامپیوتر و سخت افزار

سخت افزارها و سیستم ها مهم ترین مبحثی هستند که پشتیبانان شبکه با آن در ارتباطند از این رو لازم است در عیب یابی و رفع نقص تجهیزات و منابع سخت‌افزاری ( کامپویترها، پرینترها، اسکنرها)،  مدیریت سیستم‌های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی سخت‌افزاری، نصب و راه انداری سخت‌افزارهای جانبی،

مشاوره و خرید و ارتقا‌ی منابع سخت‌افزاری( سیستم‌های کامپیوتری، پرینتر، اسکنر…از تخصص کافی برخوردار باشند.

  1. پشتیبانی اینترنت و وب

اینترنت و وب بستر ابتدایی و لازم برای راه اندازی شبکه هستند از این رو لازم است که تیم پشتیبانی شبکه توانایی کافی برای پشتیبانی فنی از سرویس اتصال به اینترنت،  پشتیبانی فنی از سرویس پست الکترونیک سازمانی، پشتیبانی و ارتقا‌ی سرویس اتصال به اینترنت کاربران، پشتیبانی از دامنه‌های اینترنتی و پشتیبانی از سرویس‌ها و کاربران را داشته باشد.

  1. پشتیبانی شبکه اکتیو و پسیو

نگهداری و عیب‌یابی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه، مدیریت ،کنترل و نظارت بر منابع شبکه شامل مانیتورینگ، کیفیت و کارایی سرویس‌ها ،ترافیک شبکه و سخت‌افزارها،  کنترل و مدیریت و رفع عیب زیرساخت شبکه . شامل کابل کشی ،‌ترانکینگ ،‌ شبکه های وایرلس نیز از اقدامات لازم تیم پشتیبانی شبکه دراین حوزه است.

10top network support

top 10 of best network support

توصیه می‌کنیم که با وسواس و صبر به دنبال یافتن یک پشتیبان شبکه مطمئن و قوی باشید و به نکات زیر دقت کنید.

  • رزومه این شرکت‌ها را بررسی کنید
  • با دیگر مشتریان ها آن‌ها صحبت کنید و نظر آن‌ها را جویا شوید.
  • توضیحات تکمیلی و دقیقی در مورد زیرساخت‌های آن‌ها بپرسید
  • از نحوه عملکرد آن‌ها مطلع شوید.
  • به توانایی و قدرت پاسخگویی آن‌ها در مورد نیازهایتان آگاه باشید.

 

پشتیبانی شبکه چه مزایا و معایبی برای کسب‌وکارها و استارتاپ ها دارد؟

این حق شماست که بدانید به‌عنوان مدیر یک سازمان استفاده از خدمات شبکه برای شما چه مزایا و معایبی دارد. ازاین‌رو در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

 

  • مزایا

  1. باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود.
  2. ایرادات و نواقص به‌صورت تخصصی رفع می‌شوند
  3. بهره‌گیری از دانش روز
  4. بهره‌وری در هزینه‌ها

 

  • معایب

  1. دسترسی به اطلاعات محرمانه توسط شرکت پشتیبان
  2. مسئله محرمانگی دارایی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
  3. عدم انتقال دانش
  4. وابستگی

 

top10 network support

 

آنچه مطرح شد گوشه‌ای از مهم‌ترین مزایا و مسائلی است که در برون‌سپاری خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری و زیرساخت شبکه، اعم از تجهیزات کامپیوتری و نرم‌افزاری و دیتاسنتر به شرکت‌های پشتیبانی و شبکه وجود دارد. درهرصورت هر سازمان بنا به شرایط، ضرورت‌ها و نیروی انسانی خود، تصمیم می‌گیرد که با عقد قرارداد، پشتیبانی شبکه خود را به شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات شبکه  برون‌سپاری کند یا خیر!

آنچه واضح است اکثر سازمان‌ها و کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند تا پشتیبانی شبکه، نرم‌افزار، سخت افرازی خود را برای تعمیر، نصب و راه‌اندازی، نگهداری و حفظ امنیت و موارد مشابه به شرکت‌های پشتیبانی شبکه که قابل‌اطمینان، معتبر و دارای مناسب‌ترین تعرفه پشتیبانی شبکه می‌باشند با رعایت مسائل امنیتی واگذار کنند.

 

منبع: https://novinrooz.ir/top10-network-support-comapany/

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


یک شنبه 16 آذر 1399
ن : بنفشه

وکیل در شیراز

بهترین وکیل های در شیراز

 

سلام دوستان شیراز یاب وقتتون بخیر من در این پست برای شما عزیزان درباره “وکیل در شیراز ” صحبت خواهم کرد .

وکیل

وکیل یا نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.
وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.
می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.
نایب السلطنه را در دوره صفویان «وکیل» می‌گفتند و عنوان «وکیل الرعایا» هم از همین‌جا برخاسته است.

مشاوره تلفنی از وکیل در شیراز

برای مشاوره گرفتن با مشاوره حقوقی در زمینه  ها مختلفی چون : طلاق ، کیفری ، حقوقی، خانواده ، مهریه و  … با شماره زیر تماس بگیرید .

09164541374

 

بهترین وکیل در شیراز

 

برای اتصال به بهترین وکلای موجود در شیراز و فعالیت در زمینه تخصصی هر وکیل مانند شرکت ها ، کیفری،حقوقی، خانواده و…

با شماره زیر تماس بگیرید .

09164541374

ویژگی وکیل خوب در شیراز

  • ۱. از ویژگی های شخصیتی یک وکیل ، امانت‌داری است. در واقع وکیل محرم اسرار موکل و امین وی است.
  •  ۲. وکیل این تعهد اخلاقی حرفه‌ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غلوآمیز و غیرممکن اجتناب نماید.
  •  ۳. هنگام انتخاب وکیل خوب وی باید موکل را از انتخاب بیراهه باز دارد
  • ۴. از وظایف وکیل در قبال موکل ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل خود می‌باشد
  • ۵. یک وکیل خوب باید شأن و مقام قاضی را رعایت نموده و به وی کمال احترام را بگذارد
  • ۶. یک وکیل خوب باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی لازم برخوردار باشد

برای اتصال به بهترین وکلای موجود در شیراز و فعالیت در زمینه تخصصی هر وکیل مانند شرکت ها ، کیفری،حقوقی، خانواده و…

با شماره زیر تماس بگیرید .

09164541374

ادرس وکیل در شیراز

برای دیدن وکیل ها بر روی نقشه و گوگل مپ روی عکس زیر کلیک کنید

هاست

:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،


یک شنبه 9 آذر 1399
ن : بنفشه

سیستم کسب درآمد اینترنتی

رپرتاژ آگهی

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


جمعه 7 آذر 1399
ن : بنفشه

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی

 

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی

https://backority.ir/images/516721.jpg

 

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی فرایندی است که به هیچ وجه نمی توان منکر تاثیر زیاد و اهمیت بالای آن در زندگی انسان ها شد. در واقع وجود این قبیل محصولات در راستای ساختن امکانات مورد نیاز بشر برای ادامه ی زندگی، از واجبات است؛ از این رو همواره شاهد رونق بسیار زیادی در بازار های مربوطه هستیم.

برای خرید این محصولات لازم است با آگاهی و اطلاعات اقدام کنید تا نهایتاً تجربه ی رضایتمندانه ای کسب نمایید. به همین جهت سعی کرده ایم در ادامه به موضوعاتی بپردازیم که کمک مطلوبی برای متقاضیان خرید انواع آهن آلات و محصولات فولادی هستند.

معرفی انواع آهن آلات و محصولات فولادی، کاربرد آن ها، راهنمایی های موثر در خرید و در آخر صحبت در مورد یکی از مناسب ترین راه ها برای خرید، از جمله موضوعاتی هستند که در ادامه مطالعه خواهید کرد.

آهن آلات و محصولات فولادی شامل چه مواردی می شوند؟

https://backority.ir/images/55153.jpg

اگر کمی با دقت به اطراف خود نگاه کنیم می بینیم که انواع آهن آلات و محصولات فولادی در زندگی ما نقش کارآمدی ایفا می کنند، به نحوی که بدون وجود آن ها بسیاری از فرایند ها مختل شده و در کل زندگی برای انسان ها بسیار سخت می شود.

حال سوال این جاست آهن آلات و محصولات فولادی شامل چه مواردی می شوند؟ این محصولات دارای تنوع بالایی هستند که در قسمت پایین تعدادی از آن ها را نام برده ایم:

  • ورق سرد
  • ورق گرم
  • تیر آهن
  • میلگرد
  • ورق گالوانیزه
  • و ...

تک تک موارد بالا به نوبه ی خود از کاربرد های بسیار با اهمیتی برخوردار هستند و در بسیاری از صنایع به عنوان متریال اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی گفتنی است رد پای وجود محصولات آهن و فولاد در هر صنعتی قابل مشاهده است، چه در جایگاه متریال اصلی و چه به عنوان مواد مورد نیازِ جانبی.

 

کاربرد انواع آهن آلات و محصولات فولادی

آهن به واسطه ی خواص و ویژگی هایی که دارد، از پر کاربرد ترین عناصر طبیعی است که به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارتی دیگر گفتنی است هر یک از انواع آهن آلات و محصولات فولادی که به چند مورد از آن ها در تیتر قبلی اشاره کردیم، دارای کاربرد های بسیار مهمی و چشمگیری هستند.

تعدادی از این کاربرد ها عبارتند از:

  • به عنوان مورد اول بد نیست به صنعت ساختمان سازی اشاره کنیم که محصولات آهن و فولاد نقش چشمگیری در آن ایفا می کنند. در واقع گفتنی است صنعت ساختمان بدون وجود محصولاتی چون میلگرد و تیرآهن عملاً قادر به فعالیت نیست. میلگرد و تیرآهن محصولاتی هستند که اسکلت ساختمان ها را تشکیل داده و وجود آن ها برای ساخت بنا های شهری ضروری است.
  • صنعت تولید انواع و اقسام اتومبیل نیز یکی دیگر از کاربرد های گسترده ی محصولات آهن و فولاد است. آهن آلات را می توان به عنوان متریال واحد در اتومبیل سازی معرفی کرد.
  • و صد ها مورد دیگر همون صنعت کشاورزی، تولید انواع و اقسام دستگاه های صنعتی و غیر صنعتی، کالا های خانگی و ...

به طور کلی اگر بخواهیم در مورد کاربرد های انواع آهن آلات و محصولات فولادی صحبت کنیم باید ساعت ها و روز های زیادی را صرف این کار نماییم، زیرا ردپای انواع این محصولات در هر صنعت و زمینه ای دیده شده و به عنوان یکی از ماده های اصلی در جهان به شمار می رود.

راهنمایی هایی برای خرید محصولات فولادی و انواع آهن آلات

   https://backority.ir/images/997062.jpg

در اینجا می خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که راهنمایی های مطلوبی برای خرید محصولات فولادی و انواع آهن آلات هستند، حال فرقی نمی کند شما قصد خرید ورق گرم و ورق سرد دارید یا تیرآهن و میلگرد، قطعا خواندن آن ها مفید خواهد بود.

این نکاتِ راهنما عبارتند از:

  • قبل از هر اقدامی لازم است اطلاعات خود را در زمینه ی نوع محصولی که می خواهید، تکمیل نمایید. برای تکمیل این اطلاعات بهتر است از منابعی چون اینترنت و یا افراد با تجربه بهره مند شوید.
  • حتما میزان نیاز خود را مشخص کنید تا به اندازه خرید نمایید. محصولات فولاد و آهن از لحاظ قیمت ارزش قابل توجهی دارند، از این رو بهتر است به اندازه ی نیاز تهیه شوند.
  • قیمت ها را به طور حتم بررسی کنید، چرا که ممکن است هر مرکز فروشی قیمت های مجزایی داشته باشد. گفتنی است برای بررسی قیمت ها می توانید از منابع اینترنتی استفاده نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن به استعلام قیمت ها بپردازید.
  • به هیچ وجه برای خرید از مراکز بی نام و نشان به واسطه ی ارزان بودن قیمت ها وسوسه نشوید و حتما مرکزی را انتخاب کنید که نه تنها از لحاظ تعرفه مناسب است بلکه معتبر و قابل اطمینان می باشد.
  • پیرو مورد قبلی لازم است بگوییم مرکزی که فاکتور فروش رسمی ارائه می دهد، از اعتبار بالایی برخوردار است. در نتیجه از مراجعه به مراکزی که فاکتور فروش رسمی ارائه نمی دهند، باید اجتناب کرد.
  • و موارد دیگری از این قبیل.

عوامل موثر در قیمت خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی

قیمت خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی همواره دستخوش نوسانات مداومی هستند. در قیمت آهن اعم از قیمت ميلگرد ، قیمت تیر آهن، قیمت ورق گالوانیزه، قیمت ورق سرد و گرم و ... تاثیر عوامل مختلفی قابل مشاهده است که سبب بروز نوسان می شوند‌.

قیمت نفت، هزینه های حمل و نقل مواد خام پیش از تولید محصول، تورم های جهانی و موارد دیگری از این دست، چند مورد از مهم ترین عواملی هستند که بر قیمت این محصولات اثر گذار هستند.

جالب است بدانید با مراجعه به اینترنت و منابع موثق می توان از آخرین قیمت آهن در انواع موارد به صورت مجزا مثل قیمت ميلگرد، قیمت ورق گرم و سرد، قیمت تیرآهن، قیمت ورق گالوانیزه و ... مطلع شوید.

مناسب ترین راه برای خرید

https://backority.ir/images/161834.jpg

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، برای خرید فراورده های آهنی باید از طریق مراکز معتبر اقدام کنید؛ از این رو یافتن مناسب ترین راه برای خرید، یکی از اصلی ترین دغدغه ها در این راستا است. بر اساس این که با کمی تحقیق و جست و جو می توان مراکز متعددی در این راستا یافت، سوال این جاست پس مناسب ترین راه برای خرید چیست؟

وب سایت ما می تواند گزینه ی بسیار مطلوبی در این زمینه باشد، چرا که فقط و فقط می کوشد گام های خود را در جهت جلب رضایت متقاضیان بردارد. از این رو بد نیست به چند مورد از ویژگی هایی که شامل حال وب سایت ما می شوند اشاره کنیم:

  • ارائه ی اکثر فراورده های آهن و فولاد اعم از ورق سرد، ورق گرم، ورق های گالوانیزه، تیرآهن، میلگرد و ...
  • ارائه ی محصولاتی با کیفیت و خالص
  • مشورت دهی به متقاضیان و هدایت آن ها
  • پاسخگویی تمام وقت
  • امکان خرید غیر حضوری
  • ارائه به روز ترین قیمت ها، به نحوی که از قیمت تیرآهن و میلگرد گرفته تا قیمت ورق گالوانیزه و ... به صورت آنلاین و به روز منتشر می شوند.
  • تمام قیمت ها نه تنها بر اساس نرخ های مصوب و استاندارد هستند بلکه می کوشیم قیمت های ارزان تر و مقرون به صرفه تری تعیین کنیم.
  • و چندین و چند مورد دیگر که همگی در راستای تحقق یک هدف هستند، آن هم هدفی نیست جزء جلب رضایت مطلوب تمام مشتری ها.

 

منبع خبر :

خرید و فروش انواع آهن آلات و محصولات فولادی، ورق سرد، ورق گرم، تیر آهن،میلگرد - سراج توس (sgt-steel.com)

بکوریتی

رپرتاژ آگهی

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


شنبه 1 آذر 1399
ن : بنفشه

آموزش دروس ابتدایی با اجی مجی

آموزش دروس ابتدایی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در این مقطع الفبای آموزش به دانش آموز یاد داده خواهد شد و ریشه و بنیه آموزش نیز در این مرحله شکل خواهد گرفت.

تا چندین سال قبل تمرکز اصلی آموزش روی مقاطع دبیرستان و کنکور بود اما در پایه های بالاتر با بررسی وضعیت دانش آموزان متوجه ضعف آن‌ها در مفاهیم خواهیم شد که ریشه دارد در آموزش مقاطع پایین‌تر حتی مقطع ابتدایی و اینجا به یک نکته بسیار پر اهمیت خواهیم رسید که فردی که از ابتدا آموزش خوبی به وی تزریق نشود اثرات آن را تا مقاطع بسیار بالاتر مشاهده خواهیم کرد. اما پیدا کردن منبع خوب هم به خودی خود کار دشواری است و از طرفی وجود کرونا و تبدیل شدن آموزش به مجازی ضربه عظیمی به آموزش وارد کرده است. اما در یک گزارش خبری به سراغ معرفی اجی مجی خواهیم رفت که تمامی دغدغه های والدین در مورد آموزش خوب را حل کرده است.

موسسه اجی مجی در سال ۹۹ تأسیس شد و جمعی از برترین اساتید گرد هم آمده اند که همگی دارای رزومه خاص خود هستند و برای اولین‌بار تلفیقی از آموزش و تکنولوژی را در مقطع ابتدایی ارائه داده‌اند؛ آموزشی که هم والدین و هم دانش آموزان همواره آرزوی آن را داشتند و با کمک آن بهترین نتیجه را می‌توان از دانش آموزان ابتدایی دریافت کرد. امروز قرار است به‌صورت کامل مؤسسه اجی مجی و ویژگی‌های این مؤسسه را توضیح دهیم و در انتها نیز سورپرایز این مؤسسه برای دانش آموزان ابتدایی و نحوه تهیه آن را نیز دراختیار شما قرار خواهیم داد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی کامل مؤسسه اجی مجی و سبک آموزشی این مجموعه

مؤسسه اجی مجی از زمان رونمایی تاکنون توانسته است محبوبیت فراوانی را میان دانش آموزان ابتدایی کسب کند. مهم‌ترین ویژگی این مجموعه استفاده از انیمیشن و داستان سرایی در آموزش است. یعنی دانش آموز فیلم‌های این مجموعه هنگام آموزش حسی را دریافت خواهد کرد که زمان کارتون دیدن دارد. این موضوع به‌خصوص در دانش آموزان نسل جدید به‌شدت تأثیر گذار است زیرا ارتباط خوبی با آموزش ندارند و چنین آموزشی می‌تواند برای مطالعه ایجاد انگیزه نیز باشد.  داستان سرایی و شعر گویی نیز کمک می‌کند تا دانش آموز بدون نیاز به حفظ کردن بتواند مفاهیم را یاد بگیرد. البته  نتیجه یادگیری بدون حفظ کردن هم تأخیر در فراموشی است و از طرفی چون مطالب به‌صورت انیمیشینی و با تصویر آموزش داده می‌شود وارد نیمکره راست مغز می‌شود که ماندگاری مطالب در آن بیشتر از یادگیری عادی است.

اساتید مؤسسه اجی مجی هم به نوبه خود رزومه بسیار درخشانی دارند که در ادامه به‌صورت کامل بررسی خواهیم کرد. اما سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید نام این مؤسسه است که چه تعبیری برای آن وجود دارد؟ اجی و مجی نام دو عروسک است که در تدریس های مؤسسه و درکنار اساتید حضور دارند. این دو عروسک علاوه بر اینکه بر جذابیت تدریس افزوده اند، نقش نماینده دانش آموزان را نیز دارند و جالب است بدانید جدا از بحث آموزش از اصول روانشناسی نیز استفاده شده است و هر نوع دانش آموزی از جمله درونگرا یا برونگرا مد نظر قرار داده شده است و سعی بر آن بوده که با کمک اجی و مجی این مشکل نیز حل شود و بتوانند بر هر نوع دانش آموزی تأثیر بگذارند.

معلم های اجی مجی چه افرادی هستند؟

برای تدریس دروس اجی مجی از برترین اساتید کشوری استفاده شده است. افرادی که بهترین رزومه ممکن را دارند و حتی در سطح بین‌المللی نیز فعالیت دارند. انتخاب اساتید نیز در هر پایه متفاوت است و به‌طور کلی اساتید اجی مجی به دو دسته تقسیم شده‌اند. برای تدریس پایه اول ابتدایی تا چهارم ابتدایی از یک مدرس در هر پایه استفاده شده است. برای تدریس اول ابتدایی خانم مینا قجر، تدریس پایه دوم خانم نرجس نوربخش، تدریس پایه سوم خانم ریحانه رضایی، تدریس پایه چهارم خانم فرزانه صدیقی حضور دارند. در تدریس پایه پنجم و ششم از چند مدرس استفاده شده است که هر کدام تخصص فوق‌العاده ای دارند. خانم نیلوفر قهرمانی مدرس ریاضی پنجم و ششم ، خانم اکرم دمرچلی مدرس فارسی پنجم و ششم، خانم مریم احمد پور مدرس مطالعات اجتماعی و هدیه های آسمان پنجم، خانم زهرا بلویند مدرس علوم پنجم، خانم احمدی مدرس علوم و مطالعات اجتماعی ششم هستند.

سایت اجی مجی

اما اینجا بد نیست به قسمتی از رزومه اساتید اجی مجی نیز اشاره کنیم. خانم مینا قجر که تدریس پایه اول اجی مجی را برعهده دارند علاوه بر  رزومه عالی و تالیف چندین جلد کتاب آموزشی، مدرس پایه اول در مجموعه حرفه‌ای فارکیدز برای دانش آموزان مقیم خارج از کشور نیز هستند. خانم نرجس نوربخش علاوه بر مدرس یک روانشناس نیز هستند و ترکیبی از اصول روانشناسی و آموزش را دراختیار دانش آموزان قرار داده‌اند، خانم رضایی تقدیر نامه پژوهشگر نمونه را دارند و علاوه بر آن مبتکر اتاق بازی مجازی ایران نیز هستند، خانم نیلوفر قهرمانی مولف 8 کتاب آموزشی پایه پنجم و ششم برای دروس علوم و ریاضی هستند و علاوه بر آن در تمامی استان های کشور کارگاه های آموزشی هستند و در مورد سایر اساتید نیز این رزومه ها صدق می‌کند.

۲۰ درصد رایگان محتواهای آموزشی هر پایه، هدیه اجی مجی به دانش آموزان

مؤسسه اجی مجی یک هدیه ویژه نیز برای تمامی دانش آموزان خود دارد. در هر سطح و هر پایه ای که باشید می‌توانید بیست درصد از کل محتواهای آموزشی هر پایه را به‌رایگان دریافت کنید. این محتوا از تمامی دروس هر پایه اجی و مجی انتخاب شده است و در مدت زمان کوتاه می‌توانید از آن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان ابتدایی خود را در یادگیری و مطالعه مشاهده کنید برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است همین الان پایه تحصیلی دانش آموز + نام و نام خانوادگی را به سامانه پیامکی اجی محی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید تا کارشناسان تحصیلی اجی مجی سریعا با شما تماس بگیرند و شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 البته مزیت فوق‌العاده اجی مجی که کنار محصولات دراختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید محصولات آموزشی این مؤسسه است. برترین کارشناسان و مشاورین تحصیلی درکنار شما خواهند بود و به شما در تهیه محصولات آموزشی کمک خواهند کرد. بعد از تهیه محصولات هم از پشتیبانی بهره‌مند خواهید شد و مشاورین مجموعه درکنار شما خواهند بود و راهنمایی های لازم برای کسب بهترین نتیجه و بازدهی بالا را دراختیار شما عزیزان قرار خواهند داد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید پرونده آموزش را با کمک اجی مجی به پایان برسانید و به نتیجه مد نظر دست پیدا کنید. برای ارتباط با مشاورین مجموعه و تهیه محصولات اجی مجی ازطریق شماره تماس های زیر می‌توانید اقدام کنید:

021-66058258

021-66572045

021-66572046

021-66017397

منبع: ajjimajji.org

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


پنج شنبه 1 آبان 1399
ن : بنفشه

ماسک صورت طبیعی با جو پرک

جو پرک

ممکن است از فهمیدن اینکه جو پرک چه خواصی داشته باشد تعجب کنید.

بله ، غلات خارق العاده ای که برای صبحانه از آن لذت می بریم ، (یا شاید نه!) ، یکی از بهترین درمان های طبیعی برای خشکی پوست است.

جو دوسر رول ساده ، می تواند برای ایجاد یک پاک کننده طبیعی ، بسیار نرم و مایع پوست ، اسکراب صورت و ماسک صورت تسکین دهنده استفاده شود.

جو پرک که یک درمان عالی چند منظوره برای مراقبت از پوست است ، به رفع خشکی کمک می کند و تعادل طبیعی رطوبت را بازیابی می کند تا به دلیل تحریک تحریکات جزئی به دلایل مختلف و حساسیت های پوستی کمک کند.

تحریکات جزئی پوست می تواند به دلیل حساسیت به مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست ، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی موجود در محصولات تمیزکننده خانگی ، لایه برداری با محصول نامناسب ، مالش یا مالش بیش از حد در طول لایه برداری و بسیاری از عوامل دیگر باشد.

پاکسازی صورت با آرد جو دوسر به تسکین تحریک پوست و کاهش ناراحتی کمک می کند.

جو پرک ، هنگامی که به عنوان پاک کننده پوست استفاده می شود ، در واقع آلودگی و آلودگی های سطح را جذب و از بین می برد در حالی که لایه برداری بسیار ملایمی ایجاد می کند ، پوست را صاف ، نرم و تمیز و بدون صابون می گذارد.

جو پرک به عنوان ماسک صورت ، منافذ پوست را بدون تحریک و خشکی پوست تمیز می کند. و به عنوان یک اسکراب صورت ، جو پرک به آرامی اما به طور موثر سلولهای مرده پوست را از بین می برد تا پوستی نرم و لطیف پیدا کند.

علاوه بر این ، تمیز کردن و لایه برداری با آرد جو دوسر ، یک امتیاز درخشش طبیعی و سالم را فراهم می کند.

برای لذت بردن از فواید زیبایی مراقبت از پوست جو پرک به موارد زیر احتیاج دارید:

- جو دوسر - در بخش غلات سوپرمارکت یافت می شود

- مخلوط کن یا غذاساز

روش درست کردن: جو دو سر را در مخلوط کن یا غذاساز آسیاب کنید تا زمانی که جو دوسر از آرد پایدار باشد.

داخل شیشه بریزید ، محکم روی آن را بپوشانید و به شرح زیر استفاده کنید:

 

پاک کننده و اسکراب صورت جو پرک:

مقدار کمی جو پرک آسیاب شده را در کف دست بریزید ، و کمی آب به آن اضافه کنید تا خمیر شود. به صورت و گلو بمالید و روی پوست ماساژ دهید. شستشو با مرطوب کننده دنبال کنید.

ماسک صورت جو پرک:

مقدار کمی جو پرک آسیاب شده را در کف دست بریزید ، و کمی آب به آن اضافه کنید تا خمیر شود. (برای ماسک مرطوب کننده تر ، به جای آب از شیر استفاده کنید.) به صورت و گلو بمالید و حدود 5 دقیقه روی پوست بگذارید. شستشو با مرطوب کننده دنبال کنید.

ماسک صورت لیمو جو دوسر:

یک قاشق غذاخوری آب لیمو تازه به جو پرک اضافه کنید و یک خمیر درست کنید. به صورت و گلو بمالید و بگذارید 5 دقیقه روی پوست بماند. شستشو با مرطوب کننده دنبال کنید.

استفاده هفتگی از ماسک صورت لیمو جو دوسر می تواند به سفید شدن لکه های تیره و کک و مک به طور طبیعی کمک کند. آب لیمو حاوی اسید سیتریک و ویتامین C است که به عنوان آلفا هیدروکسی اسیدهای طبیعی عمل می کند و به حل سلولهای مرده پوست برای داشتن پوستی روشن و یکدست کمک می کند.

احتیاط:

آب لیمو تازه می تواند احساس سوزن سوزن شدن ایجاد کند که ممکن است ناراحت کننده باشد. برای پوست های حساس ، قبل از مخلوط شدن در جو پرک و استفاده از آن روی پوست ، آب لیمو را با مقدار مساوی آب رقیق کنید. اگر سوزن سوزن شدن شدید شد ، پوست را بلافاصله با آب گرم بشویید.

بعد از لایه برداری از پوست از ماسک صورت لیمو صورت استفاده نکنید.

توجه:

این اطلاعات برای استفاده ، معالجه ، التیام یا بهبود هر بیماری پزشکی در نظر گرفته نشده است. لطفاً در مورد هرگونه مشکلات بهداشتی با پزشک خود مشورت کنید.

 

 

نوشته شده توسط گروه مستر وب سئو

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، زندگی و محیط، ،


چهار شنبه 30 مهر 1399
ن : بنفشه

تفاوت بک لینک و رپورتاژ آگهی

چه تفاوت هایی میان بک لینک و رپورتاژ آگهی وجود دارد؟

 

چه تفاوتی میان خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی وجود دارد؟ کدام یک برای رونق کسب و کار های اینترنتی موثر تر هستند؟ و ده ها سوال دیگر در زمینه ی تبلیغات سایت های گوگل در متن زیر پاسخ داده شده اند.

در واقع متن زیر راهنمای مطلوبی برای متقاضیان تبلیغات وب سایت و کسب و کار های اینترنتی می باشد، چرا که ما در این جا دو فرایند موثر را که بک لینک و رپورتاژ تبلیغاتی نام دارند، مورد بررسی قرار داده ایم تا بر اساس اولویت هایی که دارید از مناسب ترین گزینه بهره مند شوید.

مقایسه ی بک لینک با رپورتاژ آگهی

با گذشت زمان و رواج روز افزون اینترنت، کسب و کار ها وارد دنیای اینترنتی شده و به صورت غیر فیزیکی فعالیت می کنند؛ چرا که در حال حاضر به واسطه ی مزیت های غیر قابل انکارِ بستر های آنلاین، درآمد زایی در این فضا بسیار مطلوب شده است.

درآمد زایی مطلوب در فضای اینترنت در صورتی که یک سری اقدامات را به درستی انجام دهید محقق می شود، اقداماتی که تبلیغات را می توان موثر ترین مورد از آن ها نام برد. یعنی علاوه بر ارائه ی خدمات و محصولات باکیفیت، طراحی سایتی مناسب و ... باید تبلیغات درستی هم داشته باشید، تبلیغاتی که فعالیت های وب سایت شما را به افراد بیشتری معرفی کند و در نتیجه باعث بر افزایش بازدید ها گردد.

بک لینک و رپورتاژ آگهی دو مورد از گزینه های تبلیغاتی در گوگل هستند که هر دو قادر به افزایش رتبه و بازدید های همه نوع وب سایتی می شوند. اما مسئله این جاست که چه تفاوتی میان این دو وجود دارد و کدام یک نسبت به دیگری بهتر است؟

در مقایسه ی خرید بک لینک با خرید رپورتاژ آگهی اولین موضوعی که بایستی به آن اشاره کنیم این است که تبلیغات با بک لینک به صورت دوره ای می باشد اما رپورتاژ آگهی این چنین نیست. در بیانی دیگر گفتنی است از یک رپورتاژ آگهی می توان به دو صورت دوره ای و یا همیشگی استفاده کرد، اما بهره مندیِ دائم در مورد بک لینک صدق نمی کند.

بک لینک ها از آن جا که به صورت دوره ای تاریخ انقضا دارند، بالطبع مستلزم پرداخت هزینه های مکرر می باشند تا در پایان هر انقضا دو مرتبه درج شوند. در مقابل این موضوع برای رپورتاژ آگهی صادق نیست، چرا که برای خرید و درج آن فقط باید یک بار هزینه کنید تا رپورتاژ تبلیغاتی کسب و کار تان را به طور دائم منتشر نمایید.

 

چگونه می توان با رپورتاژ آگهی کسب و کارمان را در گوگل پر رونق کنیم؟

اگر از خود می پرسید که چگونه می توانیم با رپورتاژ آگهی کسب و کارمان را در گوگل پر رونق کنیم، لازم است در ابتدا به شما تبریک بگوییم چرا که گزینه بسیار مطلوبی را به جهت تبلیغات انتخاب کرده اید.

بهره مندی از رپورتاژ آگهی مانند برخی از راه های تبلیغاتیِ دیگر که فقط می کوشند با تقلب در گوگل منجر به افزایش رتبه شوند، نیست؛ در حقیقت این روش از آن جا که می تواند واقعی ترین بازدید کننده ها را جذب کند و رتبه ی سایت را به طوری طبیعی افزایش دهد؛ بسیار توصیه می شود.

پر رونق کردن کسب و کار با خرید رپورتاژ آگهی به دو صورت امکان پذیر است، یکی انتشار آن در وب سایت خود تان و دیگری انتشار در وب سایت هایِ شناخته شده و مرتبطِ  دیگر. گفتنی است هر یک از آن ها نیز به نوبه ی خود اثرات خیلی خوبی دارند که قطعا پس از بهره مندی از این خدمات خود به وضوح خواهید دید.

چند نکته ی مهم که باید در تهیه ی رپورتاژ آگهی و بهره مندی از آن به یاد داشته باشید:

 

  • طول و تعداد کلمات رپورتاژ تبلیغاتی خود را به اندازه انتخاب کنید، به نحوی که نه زیاد کوتاه باشد و نه طولانی.
  • حداکثر از سه لینک در متن استفاده کنید.
  • محتوای آگهی باید جنبه ی آموزشی و ارائه ی اطلاعات مفید داشته باشد.
  • دارای کلماتی مرتبط با موضوع باشد.
  • در استفاده از کلمات کلیدی ومرتبط نباید زیاده روی شود.
  • توجه کنید اگر می خواهید رپورتاژ خود را در سایت های دیگر منتشر کنید، حتما در یک سایت معتبر و شناخته شده این کار را نمایید.
  • و در آخر به عنوان مهم ترین نکته لازم است بگوییم رپورتاژ آگهی را می بایست از طریق مراجع درجه یک و متخصص تهیه کنید، مراجعی که وب سایت ما با افتخار جزء صدر ترین مورد ها در این زمینه می باشد و همواره در حال ارائه ی بهترین رپورتاژ ها در انواع و اقسام زمینه ها است‌.

منابع :

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98_%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C

https://www.payamsara.com/blog/203-%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C

تهیه متن این مقاله توسط تیم تولید محتوای بکوریتی انجام شده است.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،


شنبه 12 مهر 1399
ن : بنفشه

بلیط لحظه آخری هواپیما

بلیط لحظه آخری هواپیما

استفاده از بلیط هواپیما، هم زمان با اولین پرواز های مسافربری در سال ۱۹۰۹، رونق گرفت. این بلیط به منظور مجوز مسافر برای ورود به هواپیما و تایید پرداخت هزینه سفر، توسط او بود به همین علت تمامی مسافران در یک مسیر خاص، قیمت یکسانی به منظور آن می پرداختند. بعد از گذشت مدت ها و با وجود کامپیوتر، پروسه رزرو، خرید و حتی ساختار قیمت گذاری بلیط هواپیما تغییر کرد و منجر به تمایز در قیمت برخی از پرواز ها به خصوص پرواز های لحظه آخری شد.

https://backority.ir/images/244613.jpg

بلیط هواپیما لحظه آخری چیست؟

بلیط لحظه آخری هواپیما نوعی بلیط چارتر است و در موارد بسیار زیادی با قیمتی پایین تر از بلیط چارتر نیز فروخته می شود. اما سوال اینجاست که چرا این اتفاق می افتد؟ در ذهنتان تصور کنید که چارتر کننده همه ی بلیط های یک پرواز را خریداری نموده است؛ اما در لحظات پایانی و زمان نزدیک شدن به پرواز، تعدادی از بلیط های پرواز به فروش نرفته است. در چنین مواقعی بلیط لحظه آخری هواپیما به عنوان تنها راه چاره و راهکار به میان می آید. قیمت بلیط های لحظه آخری در اکثر اوقات بسیار ارزان تر از سایر بلیط هاست. در این مواقع هر دو طرف یعنی هم فروشنده بلیط لحظه آخری و هم خریدار بلیط از این معامله سود می کنندو نفع می برند. این است که هر چه به زمان پرواز نزدیک تر می شویم قیمت بلیط لحظه آخری به میزان قابل توجهی کم می شود.

خرید بلیط لحظه آخری

همان طور که در مطلب بالا اشاره شد با نزدیک شدندبه لحظات پرواز، قیمت بلیط لحظه آخری ارزان می گردد. اما سوالی که پیش می آید این است که این کاهش قیمت همیشه برقرار و ثابت است و می شود روی آن حساب کرد؟ بسیار روشن و واضح است که جواب این سوال خیر است. در روزها و زمانی خرید بلیط لحظه آخری معنا پیدا خواهد کرد که تعدادی از بلیط ها قروش نرفته باشد. در حقیقت هنگامی که تقاضا برای پروازی کم باشد، بلیط لحظه آخری در دستور کار قرار می گیرد. به عنوان نمونه می توان به زمان تعطیلات و‌ مناسب های خاص اشاره کرد که بلیط هلی پرواز سریعا به فروش می روند و بلیطی برای زمان لحظه آخری باقی نمی ماند. بنا بر  این خرید بلیط لحظه آخری برای سفر هایی که ناگهانی و بدون هیچ مقدمه ای اتفاق می افتند، بسیار مناسب است. اشخاصی که سفر کاری مهمی دارند، یا سفر و پروازشان را قبل تر برنامه ریزی نموده اند، در بیشتر مواقع بلیط سیستمی را انتخاب می کنند تا با خیالی آسوده و بدون استرس منتظر زمان پرواز باشند. اگر دوست دارید سفری کم هزینه و به صرفه ای داشته باشید می توانید با رزرو بلیط لحظه آخری به افکار خود تحقق ببخشید. البته در این صورت باید چمدان تان آماده باشد تا هنگام پیدا شدن بلیط لحظه آخری به سرعت اقدام نمایید

https://backority.ir/images/587082.jpg .

چرا بلیط لحظه آخری تهیه کنیم؟

قیمت مناسب

قیمت و هزینه بلیط هواپیما در بیشتر موارد می تواند آن قدر بالا باشد که شما را از سفر و پرواز منصرف کند. هنگامی که می توانید زمان پرواز خود را به مقصد جا به جا نمایید، به ویژه اگر مسیر سفرتان پر تفاضا باشد، بهترین انتخاب بلیط لحظه آخری چارتر است. علت قیمت پایین و ارزان بایط های لحظه آخر نزدیک بودن به زمان پرواز است، بنا بر این با یک جستجوی ساده قادر خواهید بود بلیط همان مسیر وپرواز را نصف قیمت بلیط سیستمی خریداری کنید.

بدین ترتیب چنان چه دوست دارید سفرهای کم هزینه و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید، و برای تان مهم است که با هزینه ای پایین خدمات با کیفیتی دریافت کنید، خرید بلیط هواپیما لحظه آخری انتخابی منطقی و عاقلانه برای شما است.

زمان سفر

اگر قصد سفر دارید و سفرتان پر اهمیت است و دوست دارید یک برنامه ریزی دقیق و مطمئن داشته باشید، روی بایط لحظه آخری متمرکز نشوید و حساب باز نکنید. در واقع اگر تصمیم بر خرید بلیط لحظه آخری دارید باید قدری انعطاف پذیر باشید جزا که امکان دارد بلیط لحظه آخری برای هر زمانی که شما مد نظر دارید، در دسترس نباشد و نتوانید به آن برسید. اما می توانید در فاصله یک یا دو روز بلیط انتخابی تان را پیدا و تهیه کنید. مثلا برای پرواز به برخی از شهرها، تقاضا برای سفر در روز های آخر هفته بیشتر می شود، پس بعید به نظر می رسد که برای این روزها بلیط لحظه آخری پیدا شود. این در حالی است که در اواسط هفته ارزان ترین بلیط هواپیمای لحظه آخری را می توانید رزرو کنید.

 

بلیط لحظه آخری خارجی

چنان چه قصد سفر به خارج از کشور را دارید مناسب ترین زمان برای خرید بلیط لحظه آخری خارجی فصل های خلوت و بدون سفر است یا روزهایی که شما عجله ای برای سفر ندارید و می توانید زمان سفر خود را تغییر دهید. در فصل های پر سفر بلیط های هواپیما به دلیل استقبال پر شور مسافران به سرعت تمام می شود و در نتیجه صندلی ای در هواپیما خالی نمی ماند. در این صورت نباید انتظار داشت که در فصل های پر سفر بلیط لحظه آخری ارزان قیمت نصیبتان شود. برای سفر خارجی هم اگر برنامه خاصی ندارید و‌ زمان سفر چندان اهمیتی برایتان ندارد، با خرید بلیط لحظه آخری می توانید تا حدود زیادی هزینه های سفر را به  حداقل برسانید.

استرداد بلیط لحظه آخری هواپیما

یکی از نکاتی که در زمان خرید بلیط لحظه آخری هواپیما به ذهنمان می آید، مسئله ی کنسل کردن پرواز است. قطعا بعضی از ما هنگام خرید بلیط لحظه آخری این موضوع به خاطرمان می آید که اگر مشکلی به وجود بیاید چه طور می توانیم بلیط مان را مرجوع کنیم و برگردانیم.

زمانی که بلیط را از سیستم تهیه می کنید، خیالتان راحت است که در صورت کنسلی، می توانید مقدار زیادی از هزینه ی پرداختی تان را پس بگیرید. اما شرایط و قوانین بلیط لحظه آخری متفاوت است. از آن جایی که بلیط لحظه آخری نوعی بلیط چارتر است، امکان دارد استرداد و پس گرفتن مبلغ آن بسیار دشوار باشد. اما چنان چه بلیط لحظه آخری ایران چارتر تهیه کنید، خیالتان از این بابت راحت خواهد بود.

شما می توانید بلیط لحظه آخری ایران چارتر را تا بیست و چهار ساعت قبل از پرواز مرجوع کنید، و هزینه پرداختی تان را پس بگیرید. میزان کسر هزینه از قیمت بلیط بستگی به شرایطی همانند قوانین ایرلاین و کلاس نرخی پرواز دارد. بنا براین خوب است قبل از خرید و تهیه بلیط لحظه آخری از قوانین و مقررات این چنینی اطلاع و آگاهی بدست آورید.

 

  https://backority.ir/images/433221.jpg

خرید بلیط لحظه آخری ایران چارتر

یکی از مشکلات جدی ای که بعد از خرید بلیط لحظه آخری هواپیما امکان دارد با آن رو به رو شوید، این است که بلیط را تهیه و رزرو نمایید اما در ثانیه های آخر پرواز متوجه شوید که نام شما در لیست مسافران وجود ندارد. به همین دلیل است که خرید بلیط لحظه آخری از وب سایت های معتبر معنا و اهمیت پیدا می کند. پیشنهاد ما به شما خرید بلیط لحظه آخری هواپیما ایران چارتر است. چرا که ایران چارتر بلیط لحظه آخری پرواز را از منبع های معتبر تهیه می نماید. علاوه بر این در شرایط اضطراری و‌ اورژانسی، پشتیبانی ایران چارتر در کنار شما و همراه شماست تا مشکلات احتمالی را حل و‌ برطرف نماید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،


چهار شنبه 2 مهر 1399
ن : بنفشه

کاهش رتبه الکسا سایت با

یکی از معیارهایی که خیلی از شرکت ها و افراد محبوبیت سایت شما را تخمین میزنند رتبه سایت الکسا هست که هر چه این رتبه به سمت عدد ۱ نزدیک باشد سایت شما محبوبیت بیشتری خواهد اشت ، تو این مطلب میخوام به نکاتی اشاره کنم که رعایت آنها باعثکاهش رتبه الکسا سایت شما میشه.

کاهش و افزایش رتبه الکسا

الکسا کمپانی زیر مجموعه آمازون است که اطلاعات مربوط به ترافیک داده وبسایت ها را نگهداری می کند و بیشتر به دلیل وبسایت رتبه دهی خود که Alexa Rank نامیده می شود شناخته می شود.

کاهش رتبه الکسا

مدیران وب سایت falexa.ir می گویند، اطلاعات الکسا براساس داده های ترافیکی جمع آوری شده هر سایت در یک دوره زمانی 3 ماهه است. این رتبه بندی باتوجه به میزان بازدیدهایی که از یک سایت می شود تعیین می گردد. تفاوتی ندارد که بازدید از موتورهای جستجو باشد ، یا از شبکه های اجتماعی یا از طریق لینکهای تبلیغاتی در سایر سایتها و یا بصورت مستقیم و با وارد کردن آدرس سایت در مرورگر توسط کاربر.

تعاریف الکسا چیست ؟

کاهش رتبه الکسا - Decreased rank. الکسا محصولی از آمازون است که رنکینگ وب‌سایت‌ها را مطابق با عملکردشان حفظ می‌کند. میزان بازدید روزانه وب‌سایت و ترافیک.

 

کاهش رتبه الکسا یکی از معیار های مهم برای افزایش بازدید سایت است در این مقاله شما را با 7 روش کاهش رتبه الکسا و بهبود رتبه الکسا آشنا کردیم.
کاهش سریع رتبه الکسا|ترفند کاهش رتبه الکسا|کاهش تضمینی رتبه الکسا|راه های کاهش رتبه الکسا | رتبه الکسا چیست|رتبه الکسا ایران|رتبه الکسای سایت
منبع :
https://behinwebdesign.com/%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%B3%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-4-%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%87/
http://falexa.ir/post/decrease-alexa-rank

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،


شنبه 8 شهريور 1399
ن : بنفشه

آشنایی با علم انرژی درمانی به زبان ساده

انرژی درمانی، نیروهایی را بیدار می‌کند که انعطاف‌پذیری، شادی، شور و اشتیاق را به زندگی و سرزندگی بیشتری را برای بدن، ذهن و روح به ارمغان می‌آورد. تعادل انرژی منجر به تعادل شیمیایی بدن می شود، هورمون‌ها را تنظیم می‌کند، کمک می‌کند احساس بهتری داشته باشید و بهتر فکر کنید.

انرژی درمانی می تواند به درمان اضطراب مردان و یا درمان اضطراب در زنان کمک زیادی کند. اما کاربردهای دیگری هم دارد.

این راه به عنوان مسیر توسعه آینده نامیده شده‌است، اما قدرت می‌دهد که با چالش‌های قرن بیست و یکم سازگار شوید و در آن‌ها رشد کنید. آنطور که در ویکی پدیای فارسی هم میخوانیم: پرانیک درمانی از انرژی‌درمانی یکی از شاخه‌های پزشکی جایگزین است که مرکز ملی پزشکی مکمل و جایگزین ایالات متحده آن را به رسمیت می‌شناسد. روش‌های گوناگون انرژی‌درمانی در فلسفه، رویکرد و ریشه‌شان تفاوت‌های زیادی با هم دارند. مرکز ملی پزشکی مکمل و جایگزین آمریکا انرژی‌درمانی را به دو دسته کلی تقسیم می‌کند. درمان‌هایی که بر اساس نوعی انرژی هستند که به‌طور علمی تأیید نشده‌اند، و درمان‌هایی که برپایه نوع شناخته‌شده‌ای از انرژی مانند انرژی الکترومغناطیسی هستند. در آمریکا، برخی از دستگاه‌های مربوط به انرژی‌درمانی به خاطر تبلیغات کلاه‌بردارانه غیرقانونی اعلام شده‌اند. در حال حاضر درمانگری از طریق انرژی درمانی در ایران نیز ممنوع است.

دقت کنید در حال حاضر (سال ۲۰۱۹) حتی کوچکترین تاثیر انرژی درمانی بر انسان از نظر علمی ثابت نشده است! ولی می تواند با کمک تلقین به افراد به آنها کمک کند.

تعاریف پزشکی انرژی:

تعریف مغز راست: ” انرژی جادوی بدن است! در واقع نیروی زندگی است. آن را سالم نگه ‌دارید تا به سالم ماندن شما کمک کند. اگر بیمار و یا غمگین هستید، با جابه‌جایی انرژی‌ها احساس خوبی پیدا خواهید کرد. توجه به انرژی‌های نامرئی باعث می‌شود قلب بیدار بماند و سلول ها بهتر عمل کنند “! – Donna Eden

تعریف مغز چپ: ” طب سنتی، روی بیو‌شیمی سلول‌ها، بافت ها و ارگان‌ها تمرکز می‌کند. در حالی که انرژی درمانی، بر حوزه‌های انرژی بدن متمرکز است که رشد و ترمیم سلول‌ها، بافت و ارگان‌ها را سازماندهی و کنترل می‌کند. تغییر الگوی انرژی های ضعیف ممکن است موثرترین راه برای بهبود نشاط اندام‌ها، سلول‌ها و روان باشد.”- David Feinstein, Ph.D.

چهار سوال درباره ی انرژی درمانی

۱- انرژی درمانی چگونه بکار گرفته می شود؟

انرژی درمانی از تکنیک های باستانی مانند طب سوزنی، یوگا، kinesiology و چی گونگ استفاده می کند. جریان، تعادل و هماهنگی در سیستم انرژی با ضربه زدن، ماساژ دادن، فشار دادن، چرخاندن و یا اتصال نقاط خاص انرژی بر روی بدن، یا با گردش دست بر روی پوست در مسیرهای خاص انرژی و با تمرکز روی ذهن برای به حرکت درآوردن انرژی های مثبت محیط پیرامون، بازسازی و حفظ می شود.

C:UsersDaneiDesktopaxe chaman2.jpg 

Donna در حال انرژی دادن به جلوی سر

۲- انرژی درمانی چگونه کار می کند؟

در انرژی درمانی، از انرژی به عنوان نیروی حیاتی، زنده و متحرک صحبت می کنند که بخش اعظمی از سلامت و شادی را تامین می کند. بدن انسان برای حفظ سلامت و پویایی به انرژی نیاز دارد برای:

  • حرکت و فضا برای ادامه حرکت- انرژی ممکن است به خاطر وجود سموم، انقباض عضلات، استرس های طولانی و تداخل با دیگر انرژی ها مسدود شود.
  • حرکت با الگوهای خاص – به طور کلی انرژی با ساختارهای فیزیکی و توابعی که از آن پشتیبانی کرده و آن را به حرکت در می آورد، هماهنگی دارد. جریان انرژی به صورت زیر عمل می کند.
  • عبور از تمام سطوح- انرژی قادر است در تمام سطوح، از یک سطح کوچک از دی ان ای دو رشته ای به سطح بزرگی از نیمکره چپ مغز که مسئول کنترل کارهای سمت راست بدن است فرستاده شود یا بالعکس. از نیمکره راست مغز به سمت چپ بدن امتداد پیدا کند.
  • حفظ تعادل با انرژی های دیگر – انرژی ممکن است تعادل طبیعی خود را به دلیل استرس طولانی مدت و یا شرایط دیگر از دست بدهد.
  • بالعکس، زمانی که بدن سالم نیست، اختلالات مربوط به انرژی آن را می‌توان شناسایی و درمان کرد.

منبع: وبسایت هنرفردی

پست حمایتی

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


شنبه 8 شهريور 1399
ن : بنفشه

چگونه میتوانیم در خرید لوازم خانگی صرفه جویی داشته باشیم؟

به لطف تنوع زیاد لوازم خانگی  بزرگ که ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید و قیمت لوازم خانگی آشپزخانه خود را بدون مشکل تجهیز کنید. ما انواع لوازم برقی برای انجام کارهای خانگی و همچنین طبخ انواع دستور العمل ها داریم.

 

واشر و خشک کن برای تمیز کردن لباس های خود لوازم خانگی

به لطف آخرین لوازم خانگی دستشویی ها و خشک کن هایی که داریم ، لباسشویی ها را خیلی سریعتر و آسان تر انجام دهید. بسته به تعداد افرادی که در خانه زندگی می کنند ، یک یا ظرفیت دیگر لازم خواهد بود. در مورد خانواده بزرگ بودن ، بهترین کار انتخاب ماشین لباسشویی بیش از 8 کیلوگرم است.

 

جدیدترین لوازم خانگی مدل های واشر و خشک کن دارای انواع برنامه برای شستن هر نوع پارچه می باشد. علاوه بر این ، به لطف سیستم های نوآورانه و برنامه های اتوماتیک آن ، حتی برنامه ریزی عملکرد چرخه نیز لازم نخواهد بود. برای دستیابی به چرخه شستشو و خشک کردن بسیار کارآمد بسته به میزان لباس معرفی شده ، همیشه از مدرن ترین مدل ها انتخاب کنید ، همیشه مراقبت حداکثر لباس را تضمین می کنید.

 

یخچال و فریزرهای با ظرفیت بزرگ برای منزل شما و فریزرهای یخبندان راحت ندارند

از طرف لوازم خانگی دیگر ، برای نگه داشتن مواد غذایی به مدت طولانی تر ، همیشه می توانید یخچال و فریزر را با آخرین فناوری تبرید انتخاب کنید. شما می توانید انواع یخچال و فریزر را پیدا کنید ، بسته به ظرفیت مورد نیاز و نوع مدل ، می توانید از یک یا سایر مشخصات آن لذت ببرید.

 

بیشتر آنها دارای سیستم خنک کننده هستند که جریان هوای خنک یکنواخت را برای دمای ثابت فراهم می کند. حتی بیشتر یخچال ها برای محافظت مناسب از میوه و سبزیجات دارای کشو هستند.

 

پلوپزهای برقی یا پلوپزهای برقی ، الگویی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد

وقتی نوبت به پخت و پز بهترین غذاهای شما می رسد ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد هر چیزی نیست. بهترین آشپزخانه ها ، بهترین اجاق ها یا بهترین هودهای استخراج کننده را کشف کنید. از این پس می توانید به یک حرفه ای واقعی آتش سوزی تبدیل شوید.

 

برای رسیدن به غذاهای منحصر به فرد و خوشمزه ، اجاق های با انواع عملکردها را انتخاب کنید. همچنین به لطف صفحه های جدید با کنترل لمسی می توانید به راحتی طبخ کنید. همه اینها بدون نگرانی از بو و دود ناشی از پخت و پز با هودهای قدرتمند استخراج آشپزخانه که ما به شما پیشنهاد می کنیم.

 

ماشین ظرفشویی لوازم خانگی با 9 پوشش یا ظرفیت بیشتر برای خانواده های بزرگ

بعلاوه لوازم خانگی ، پس از پخت و پز برای تمام خانواده و دوستان خود ، دیگر نیازی به تمیز کردن ظرف ها با دست ماشین ظرفشویی های جدید با ظرفیت بزرگ نخواهید داشت. با ماشین ظرفشویی می توانید سریع و به راحتی همه کثیفی های ظرف ها و گلدان ها را از بین ببرید. در مدلهای فعلی سینی هایی وجود دارد که کاملاً با بار وارد شده سازگار است.

 

فرقی نمی کند از نوع سبک آشپزخانه استفاده کنید زیرا همه این وسایل بزرگ دارای انواع رنگ ، اندازه ، شکل و یا نصب هستند. شما فقط باید وسایلی لوازم خانگی را انتخاب کنید که بهترین استفاده را با بقیه وسایل برقی و آنهایی که به بهترین وجه نیاز شما را دارند ، ترکیب کنند.

 

به همین ترتیب برای لذت بردن از صرفه جویی بیشتر در مصرف لوازم خانگی انرژی ، بهتر است وسایلی را انتخاب کنید که دارای طبقه بندی انرژی A +++ ، A ++ ، A + یا A هستند و با پایدارترین مدل های لوازم خانگی از راندمان بیشتر و عملکرد حداکثر بهره مند شوید. صرفه جویی در صورتحساب برق خود را با تشکر از هر وسیله بزرگ با طبقه بندی انرژی بالا.

 

تنوع بسیار خوبی از این لوازم خانگی  را که در میلار داریم کشف کنید. در همه زمان ها ما محصولات با کیفیتی را ارائه می دهیم که توسط بهترین مارک های موجود در بازار مانند Balay ، Bosch ، سامسونگ ، LG ، AEG ، گرداب در میان بسیاری دیگر تضمین شده است.

 

بودجه شخصی میلار

در لوازم خانگی  ما به مشتریان خود اهمیت می دهیم ، به همین دلیل ما انواع خدمات شخصی را ارائه می دهیم. در مورد برخی از لوازم بزرگ ، می توانید گزینه VIP Service را انتخاب کنید. با تشکر از این سرویس ، دیگر لازم نیست نگران ظهور یا نصب دستگاه باشید.

 

حتی در Milar ما به شما پیشنهاد می دهیم از طریق بودجه پیشنهادی لوازم خانگی  خرید را تأمین کنید. بنابراین حتی اگر پول کافی ندارید ، می توانید هر وسیله بزرگ مورد نیاز خود را خریداری کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به نگرانی در مورد هر چیزی نخواهید بود ، فقط پرداختی را که به بهترین وجه مناسب نیازهای شما باشد انتخاب می کنید.

 

بهترین مارک های لوازم خانگی با کیفیت عالی را پیدا کنید. شما نمی توانید تمام پیشنهاداتی را که در طول سال به شما پیشنهاد می کنیم از دست ندهید تا بتوانید تمام وسایل آشپزخانه خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

پست حمایتی/منبع: فروشگاه اروم سوغات

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


شنبه 8 شهريور 1399
ن : بنفشه

معرفی قدیمی ترین شهر های اروپایی!

چطور یک مقصد گردشگری مناسب پیدا می کنید، از روی قیمت رزرو بلیط هواپیما ؟ از تعداد جاذبه های گردشگری؟ از نزدیکی جغرافیایی؟ از نظر فرهنگی؟ از نظر اب و هوا؟

بدون شک شما هم معیار هایی برای انتخاب یک مقصد دارید، بیایید این بار برای سفر اروپایی تان یک مقصد متفاوت انتخاب کنیم، یعنی معیاری متفاوت را برای انتخاب مقصد در نظر بگیریم.

مثلا این بار به سراغ قدیمی ترین شهر های اروپا برویم و در شهر هایی قدم بگذاریم که تاکنون میلیارد ها یا شاید بیلیون ها ادم بر روی آن زندگی کرده و در حال حاضر برخی از باشکوه ترین اثر های ریز و درشت آن ها باقی مانده است.

۶ خانیا، یونانی

خانیا یکی از مهم ترین شهر های کرت و محل استقرار مینوسی های بوده است که یونانیان آن ها را کیودونیا می نامند. بسیاری از بقایای معماری این دوره زمانی در اطراف خانیا دیده می شود. خانیا توسط بیزانس ها، عرب ها، ونیزی ها، عثمانی ها و البته یونانیان اداره می شده است.

  • سال پیدایش: ۱۶۰۰ پیش از میلاد
  • مکان: ساحل شمالی کرت
  • مساحت: ۳۵۱٫۳ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۱۰۸،۶۴۲

۵ منتووا، ایتالیا

منتووا به طور کلی به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباطی که با خانواده های نجیب زادگان دارد به عنوان یکی از جواهرات دوره رنسانس ایتالیا شناخته می شود. در نقطه اوج منتووا یکی از قطب های اصلی هنری، فرهنگی و به ویژه موسیقی ایتالیا بوده است. علاوه بر این منتووا زادگاه هنر اپرا می باشد و در حال حاضر نیز به عنوان قدیمی ترین شهر اپرا به طور منظم برنامه های هنری دارد.

  • سال پیدایش: ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد
  • مکان: لومباردی، ایتالیا
  • مساحت: ۶۳٫۹۷ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۴۹۳۰۸

۴ آتن، یونان

آتن بدون شک تاریخی ترین شهر یونان و یکی از مهم ترین شهر های در تاریخ غربی است. این شهر مهد تمدن غربی و زادگاه دموکراسی به حساب می آید. در آتن بیش از ۵۰۰۰ سال است که به طور مستمرانسان ها سکونت دارند. در حالی که آتن دگرگونی های بسیاری داشته است، این شهر همواره یک کلان شهر مهم در اروپا و جهان بوده و هست.

  • سال پیدایش: ۳۰۰۰ قبل از میلاد
  • محل سکونت: آتیکا، یونان مرکزی
  • مساحت: ۳۸٫۹۶۴ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۶۶۴،۰۶۸

۳ وارنا، بلغارستان

وارنا که در ساحل دریای سیاه بلعارستان واقع شده است به دلیل موقعیت استراتژیک همیشه یک بندر مهم بوده است. شبیه به سایر شهر های معرفی شده لیست شواهد زندگی انسان در این شهر بیش از ۴۰۰۰ سال می باشد. در حال حاضر وارنا در اروپا پایتخت بلغارستان و محل دفتر مرکزی نیروی دریایی بلغارستان و دریانوردان تجاری بوده است.

  • سال پیدایش: ۴۶۰۰ سال پیش از میلاد
  • مکان: خلیج وارنا، ساحل دریای سیاه بلغارستان، بلغارستان
  • مساحت: ۲۳۸ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۳۳۶،۵۰۵

۲ براتسیلاوا، اسوواکی

براتیسلاوا از نظر فنی جوان ترین پایتخت جهان می باشد اما همانند دیگر شهر های این لیست قدمتی بیشتر از ۵۰۰۰ سال دارد. با گذشت سالها، براتیسلاوا توسط اتریشی ها، بلغارها، کروات ها، آلمانی ها، مجارها، یهودیان، صرب ها، چک ها و اسلواکی ها فتح و تحت تأثیر قرار گرفته است.

  • سال پیدایش: ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد
  • مکان: جنوب غربی اسلواکی
  • مساحت: ۳۶۷٫۵۸۴ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۴۳۲،۸۶۴

۱ پلوودیف، بلغارستان

انسان ها از حداقل ۶۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح به طور مستمر در پلوودیف زندگی می کردند، همین مسئله باعث شده است که پلوودیف به قدیمی ترین شهر اروپا تبدیل شود. البته بقایای باستان شناسی در سراسر پلوودیف نشان می دهد که مردم بیش از ۸۰۰۰ سال پیش در این منطقه سکونت داشتند. در طول تاریخ قدمت طولانی این شهر چندین قوم مختلف از جمله ترک ها، مقدونی ها، رومی ها، بیزانس ها، عثمانیان، پارس ها، اسلاو ها، هون ها، کله ها و بلغار آن را فتح کرده اند. و هر کدام تاثیر ماندگاری برا این شهر گذاشته اند.

  • سال پیدایش: ۶۰۰۰ سال پیش از میلاد
  • مکان: بلغارستان جنوبی-مرکزی
  • مساحت: ۱۰۱٫۹۸ کیلومتر مربع
  • جمعیت فعلی: ۳۴۶،۸۹۳

پست حمایتی / منبع: سفرنامه

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،


یک شنبه 8 تير 1399
ن : بنفشه

بهترین کارتریج ایرانی برای چاپگر چه کارتریجی میباشد

بهترین کارتریج ایرانی برای چاپگر چه کارتریجی میباشد؟

 

در این مقاله کوتاه قصد دارم تجربیات خودم درباره خرید و تهیه کارتریج را با شما عزیزان مطرح کنم.

سلام حمید عبدی هستم کارشناس آیتی: داستان از اونجایی شروع شد که بعد از اینکه توسط تدارکات شرکت تعدادی کارتریج خریداری شده بود و کارتریج ها در واحدهای شرکت پخش شده بود و در حال استفاده بود و تعداد زیادی هم در انبار شرکت نگهداری میشد ،بعد از گذشت یک هفته از خرید کارتریج تقریبا تعداد تماس ها مبنی بر مشکل کارتریج پرینتر بالا رفته به طوری که همه واحدها نسبت به مشکل کارتریج ها شکایت داشتند و کار به جلسه مدیران رسید و بنده موظف شدم که کارتریج های خریداری شده را عودت دهم به فروشنده و کارتریج های باکیفیت برای شرکت تهیه کنم .
ماموریت بنده تازه شروع شده بود شخصا به خیابان ایرانشهر مراجعه کردم و تحقیقات خودم را شروع کردم ،به فروشگاه هایی
که مراجعه میکردم تقاضای کارتریج اورجینال داشتم و از تقریبا 10 مجموعه پیش فاکتور تهیه کردم وقتی به شرکت رفتم و پیش فاکتورها را مقایسه کردم با فاصله عجیب قیمتها مواجه شدم ،دربعضی از مدلها بیش از 50 درصد تفاوت قیمتی وجود داشت ،به این موضوع مشکوک شدم تصمیم گرفتم در اینترنت سرچ کنم تا کمی اطلاعات کسب نمایم با سرچ در اینترنت با شرکت پریس چاپگر باران آشنا شدم که به زیبایی راه های شناسایی کارتریج اورجینال و غیر اورجینال را در سایت خود توضیح داده بودند تصمیم گرفتم برای توضیحات جامع تر با یکی از کارشناسان شرکت پردیس چاپگر باران قرار ملاقات بگذارم.
با آموزشها و توضیحات کارشناس شرکت پردیس چاپگر باران به این نتیجه رسیدم که هیچ یک از نفراتی که پیش فاکتور کارتریج اورجینال به من داده بودند صداقت در کار نداشتند و در واقع قصد فروش کارتریج اورجینال به بنده نداشتند چراکه قیمت کارتریج اورجینال بسیار بالاتر از پیش فاکتورهایی بود که من در اختیار داشتم و به خاطر شباهت بسیار زیادی که کارتریج های غیر اورجینال با اورجینال داشتند همه فروشندگان از بی اطلاعی بنده و خیلی از نفراتی که به آنها مراجعه میکنند سوء استفاده میکنند.
بنا بر پیشنهاد کارشناس شرکت پردیس چاپگر باران  خرید کارتریج ایرانی با برند پردیس را انجام دادیم و از طرف شرکت فروشنده و سازنده کارتریج ایرانی این اطمینان به ما داده شد که کارتریج ایرانی پردیس از لحاظ کیفیت و تعداد چاپ هم راستای کارتریج اورجینال بوده و این کارتریج استاندارد های لازم را دارا میباشد و هیچگونه آسیبی به دستگاه چاپگر نخواهد رساند و درضمن کارتریج ایرانی پردیس دارای گارانتی و ضمانت بی قید و شرط میباشد و از همه مهم تر اینکه تو سراسر ایران دارای مرکز خدمات پس از فروش هستش و نکته بارز این هست که از لحاظ قیمت بسیار مرقوم به صرفه تر از کارتریج اورجینال هست بعد از اینکه مدارک تولید کارتریج و شرایط ساخت کارتریج ایرانی را رصد کردم دیگه همه سوال های تو ذهنم حل شده بود و با خرید کارتریج ایرانی پردیس توانستم رضایت تمامی واحدهای شرکت را برآورده کنم وواقعا از خرید کارتریج ایرانی پردیس راضی هستم و بعدها فهمیدم خیلی از سازمان ها و شرکت های بزرگ نیز از این کارتریج استفاده میکنند و به نظرم بهترین کارتریج ایرانی از لحاظ کیفیت همین کارتریج ایرانی پردیس میباشد.
امیدوارم این اطلاعات براتون مفید باشه و بتواند به شما کمک کنه برای انتخاب کارتریج لیزری
در پایان اطلاعات شرکت پردیس چاپگر باران را برای شما میزارم تا شما هم استفاده کنید.
 
 
                             
شرکت پردیس چاپگر باران (سهامی خاص)       شماره ثبت 430543  
ساعات کار شرکت:   9صبح تا 5 بعدازظهر (9الی 17)
پنجشنبه ها:9 الی 1 بعدازظهر (9الی 13)
دفترفروش مرکزی: خیـابان ایرانشهر شمالی نبش خیابان اراک پلاک 158 طبقه دوم واحد1و2

تلفن:   02188322120          خط ویژه :    02188341919
هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،
:: برچسب‌ها: کارتریج, چاپگر, کارتریج ایرانی, بهترین کارتریج ایرانی, پرینتر, کارتریج پرینتر ایرانی, فروش کارتریج,


پنج شنبه 29 خرداد 1399
ن : بنفشه

چند سایت خوب اینترنتی - آهنگ - انشا - عکس - محتوا

دانلود از سایت خوبان موزیک

آدرس سایت = khobanmusic.com

تعداد آهنگ ها = حدودا 3000 آهنگ

بازدید کننده روزانه = حدودا 30هزار نفر و 45 هزار بازدید

آهنگ

دانلود از سایت شاداب موزیک

آدرس سایت = shadabmusic.org

تعداد آهنگ ها = حدودا 2000 آهنگ

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

دانلود آهنگ

دانلود از سایت خوبان موزیک

آدرس سایت = irahang.ir

تعداد آهنگ ها = حدودا 3000 آهنگ

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

سایت عکس پروفایل عکس نوشته

آدرس سایت =axneveshteh.ir 

تعداد عکس ها = حدودا 8000 عکس

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

سایت عکس پروفایل پروفایل پیکچور

آدرس سایت = profilepicture.ir

تعداد عکس ها = حدودا 12000 عکس

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

سایت عکس پروفایل پیک پرو

آدرس سایت =picpro.ir

تعداد عکسها = حدودا 3000 تصویر

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

نوشته وفاداری 3 - عکس نوشته وفاداری عشق + متن وفاداری در رابطه

سایت انشا

آدرس سایت = enshae.ir

تعداد انشا = حدودا 3000 انشا

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

سایت سفارش تولید محتوا

آدرس سایت = typen.ir

تعداد مشتری تولید محتوا = حدودا 2000 مشتری

بازدید کننده روزانه = حدودا 10هزار نفر و 15 هزار بازدید

https://typen.ir/images/68555typen.jpg

این یک خرید رپورتاژ ترکیبی هست برای معرفی چند سایت در یک مطلب که به درد مخاطب و خواننده بخورد . 

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


سه شنبه 27 خرداد 1399
ن : بنفشه

کیسه خواب آمریکایی مناسب سفر در دل طبیعت

خوابی آرام و مطمئن در طبیعت

در هنگام کوهنوردی و گردشگری  یک کیسه خواب بزرگ و راحت و گرم و نرم شما را به هنگام خواب شبانه عالی برای ماجراجویی روزهای بعد آماده و سرحال میکند. چیزی ازار دهنده تر از خواب بد در تورهای گردشگری و ماجراجویی نیست! تعداد زیادی از این کیسه ها وجود دارد که در انتخاب باید موارد بسیاری را در نظر بگیرید.

برای اکثر گردشگران کیسه خواب جزء مهمی از سیستم خوابیدن در طبیعت را تشکیل می دهد. یک کیسه ی خواب خوب متناسب با قد شماست، حرارت بدن را حفظ میکند. وزن آن سبک و دارای قابلیت فشرده شدن است. گرمای این کیسه توسط ماده عایقی که در بین آن قرار دارد و باعث حبس هوا در بین خود میشود، بوجود می آید. این لایه عایقی برای هوای گرم درون و هوای سرد بیرون کیسه است. اینکه هر کیسه خواب در گرم نگه داشتن بدن چقدر میتواند موثر باشد، بستگی به مقدار این مواد عایق، ضخامت یا پف کردن آن، اندازه (اگر اندازه بدن شما باشد) و استیل آن دارد.

 

 

محافظت در گرما و سرما

کیسه خواب یک روکش عایق برای یک شخص است ، در اصل یک لحاف سبک است که می تواند با یک زیپ برای مانند لوله بسته شود که به عنوان یک ملافه سبک و قابل حمل در شرایطی که فرد در خارج از منزل مثل هنگام کمپینگ ، پیاده روی ، کوهنوردی و … خوابیده عمل می کند. هدف اصلی آن تأمین گرما و عایق حرارتی از طریق عایق بندی مصنوعی است. همچنین به طور معمول دارای یک پوشش مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت است که تا حدی در برابر سرمازدگی و کاهش نور از آن محافظت می کند.

ضد آب

مقاوم در برابر آتش

مقاومت تا دمای منفی ۱۵درجه

اندازه طولی  ۲۰۰ ساتتیمتر

دارای الیاف مصنوعی با قدرت گرمایی بالا

 

 

جهت سفارش کیسه خواب آمریکایی به فروشگاه اینترنتی لردیا مراجعه کنید و یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کیسه خواب آمریکایی

 

کلمات مرتبط: کیسه خواب، کیسه خواب آمریکایی، خرید کیسه خواب امریکایی، کیسه خواب ارزان، قیمت کیسه خواب، کیسه خواب اردو، کیسه خواب با کیفیت، کیسه خواب طبیعت، کیسه خواب کوهنوردی، کیسه خواب جنگل نوردی، کیسه خواب سفری، کیسه خواب مسافرت، کیسه خواب ضد آتش، کیسه خواب ضد آب، کیسه خواب همه کاره، کیسه خواب سبک، کیسه خواب ورزشی، کیسه خواب جدید

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،
:: برچسب‌ها: کیسه خواب، کیسه خواب آمریکایی، خرید کیسه خواب امریکایی، کیسه خواب ارزان، قیمت کیسه خواب، کیسه خواب اردو، کیسه خواب با کیفیت، کیسه خواب طبیعت، کیسه خواب کوهنوردی، کیسه خواب جنگل نوردی، کیسه خواب سفری، کیسه خواب مسافرت، کیسه خواب ضد آتش، کیسه خواب ضد آب، کیسه خواب همه کاره، کیسه خواب سبک، کیسه خواب ورزشی، کیسه خواب جدید,


دو شنبه 26 خرداد 1399
ن : بنفشه

برگه مجری و استحکام بنا

برگه مجری ساختمان

برای شروع به کار هر ساختمان نیاز است که شخص ذیصلاح حقیقی یا حقوقی به عنوان مجری ساختمان معرفی گردد که بسته متراژ و تعداد سقف میتواند شامل مهندسین پایه 4 تا پایه 1 عمران یا معماری (طبق جدول ذیل) و برای متراژ های بالای 4000 متر نیاز به مجری حقوقی میباشد ،این شرکت آماده همکاری و معرفی مهندسین مجرب برای هر نوع پروژه ساختمانی میباشد، جهت کشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت دیبا سازان پویا تماس حاصل فرمایید

قیمت برگه مجری ساختمان و برگه مجری ذیصلاح فیمت برگه مجری برگه مجری حقیقی

استحکام بنا چیست؟

برخی از ساختمان ها فاقد مهندس ناظر بوده و ساختمان به صورت معمار ساز ساخته شده اند و بعضاً فاقد پایان کار از شهرداری می باشند یا در اثر مرور زمان کاربری ملک از مسکونی به تجاری یا اداری تغییر یافته است. مالکین این قبیل املاک با توجه به نیاز خود جهت انتقال ملک یا تخریب و نوسازی یا نیاز به پایان کار و انجام امور شهرداری و امور نقل وانتقال نیاز به پایان کار پیدا می نمایند.

شهرداری با توجه به قوانین خود و جهت رفع مسئولیت از سازمانش، از مالک می خواهد که یک برگه تاییدیه استحکام بنا را از یک مهندس ناظر تهیه کند که به آن برگه استحکام بنا می گویند. در چنین مواقعی مالک نیز با پرداخت مبلغی به عنوان هزینه تعرفه نظارت برگه استحکام را از یک مهندس ناظر می گیرد. طی برگه استحکام بنا مهندس ناظر اعلام می کند که از ساختمان بازدید کرده و استحکام و ایستایی آن مورد تاییدش است.

چناچه برای ساختمان اتفاقی بیفتد که به دلیل عدم ایستایی و استحکام آن باشد، مثلا ساختمان نشست کند و یا دیوار ساختمان دچار ریزش شود، مهندس ناظر که برگه استحکام بنا را امضا کرده مسئول است. بنابراین مهندس ناظر زمان امضای برگه استحکام بنا باید دقت زیادی به خرج دهد.

برگه استحکام بنا در چه مواردی مورد نیاز می باشد؟

  • فوت و یا انصراف ناظر قبلی املاک در حال ساخت یا رها شده (شامل همه املاک که شروع به کار از شهرداری گرفته اند می شود).
  • تعییر کاربری مسکونی به کارگاه مسکونی، تغییر کاربری از مسکونی به اداری یا تجاری، مسکونی به آموزشی و هر نوع تغییر کاربری که با کاربری پایان کار قبلی مغایر باشد.
  • تغییراتی که هنگام بازسازی ساختمان یا تغییرات داخلی آن رخ می دهد مانند حذف ستون و جابجایی دیوارها
  • اضافه کردن به بنا قبلی (اضافه اشکوب) یا حتی کسر از بنای قبلی.
  • عدم انطباق وضع موجود با نقشه های مصوب سازه و یا معماری
  • قدیمی بودن ملک و فاقد پایان کار بودن آن (جهت اخذ پایان کار)
  • ریزش یا تخریب بخشی از بنای قدیمی
  • به تشخیص مهندس ناظر

به طور کلی اخذ جواز ساخت و استحکام بنا در چه مواقعی ضرورت دارد؟

گفتنی است در پروژه هایی نظیر موارد زیر لازم است به طور حتم اقدام به اخذ این برگه نمایبد تا بتوانید شروع به کار کنید:

  1. ملک هایی که قدیمی هستند و پایان کار ندارند.
  2. ایجاد تغییر در طراحی معماری و به طور کلی ساختار بنای قبلی ساختمان. این تغییر می تواند مواردی مثل اضافه کردن بخش، طبقه و یا حتی حذف بخش و طبقه ای در ساختمان مربوطه باشد.
  3. حذف ستون و دیوار برای بازسازی طراحی داخلی ساختمان از دیگر مواردی است که به دریافت برگه مجری استحکام بنا نیاز دارد.
  4. تغییر دادن کاربردی ساختمان، برای مثال تغییر کاربری یک ساختمان از حالت مسکونی به تجاری و ...
  5. تغییر مهندس ناظر قبلی
  6. برای افزایش اعتبار پروانه ساخت ساختمان
  7. و موارد دیگری از این دست مورد ها.

مراحل اخذ برگه تاییدیه استحکام بنا :

۱٫ بازدید اولیه توسط مهندس ناظر دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی

۲٫ اخذ مدارک لازم از مالک توسط ناظر برای تشکیل پرونده

۳٫ تهیه گزارش بازدید از محل و ثبت آن در دفاتر خدمات الکترونیک شهر توسط ناظر

۴٫ اخذ برگه استحکام بنا امضا و مهر شده توسط ناظر و گواهی امضا مالک یا وکیل مالک در دفتر اسناد رسمی ( مجوز شروع عملیات استحکام )

۵٫ تحویل برگه استحکام بنا به همراه گزارش پایان کار تنظیم شده توسط ناظر به دفتر خدمات الکترونیک جهت ثبت در سیستم

۶٫ اخذ مالیات بر ارزش افزوده از مالک پرونده

۷٫ تحویل برگه سبز اتمام عملیات ساختمانی توسط ناظر به مالک

پس از تکمیل تمام مراحل فوق در انتها مهندس ناظر برگه ی سبزی را که همان جواز ساخت است به مالک اعطا می کند.

دانلود برگه مجری یا برگه تعهد مسئولیت سازنده ساختمان

بازدید ملک توسط مهندس ناظر شهرداری جهت ارائه برگه استحکام بنا به چه صورت است؟

  1. بررسی مدارک و بررسی استحکام ساختمان با توجه به مدارک و شواهد موجود که شامل نقشه های وضع موجود است و در صورت نیاز دستور انجام آزمایش های مربوط صادر و به مالک ابلاغ می گردد.
  2. بازدید از محل چاه های موجود در ملک (حوادث بسیاری در این مورد مشاهده شده است.)، محل های خروج آب باران از ساختمان، بازدید از پشت بام و کلیه محل های ساختمان هرگونه شکست دیوار، شکست سقف، ترک و ریزش باید دقیقا مورد بررسی قرار بگیرد.
  3. پله ها، نرده ها، جان پناه ها، پنجره ها و درب ها حتما باید مورد بازرسی قرار بگیرد.
  4. املاک تخلیه باید از لحاظ درب ورودی، نرده های حفاظ، سیم، سیم های برق، لوله های آب و شیرآلات و لوله های گاز مورد بازرسی قرار بگیرد.
  5. سنگ های آب چکان و سنگ های قرنیز پشت بام و سنگ های نما باید مورد بازرسی قرار بگیرد و در صورت مشاهده هرگونه علامت و تغییر رنگ و شل شدن یا افتادگی، مالک را ملزم به رفع موارد نقص کند.

مدارک لازم جهت دریافت برگه استحکام بنا

مهندس ناظر انتخاب شده برای بررسی ملک مورد نظر بایستی مدارک لازم را از مالک ساختمان دریافت کرده و برای تشکیل پرونده اقدام کند. مدارک لازم برای تشکیل پرونده شامل موارد زیر است:

  • کپی مدارک شناسایی مالک یا وکیل رسمی مالک
  • عکس ساختمان در وضعیت فعلی
  • گواهی پایان کار قبلی
  • کپی سند ملک

جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ جواز ساخت و برگه استحکام بنا و یا کلیه امور ساختمانی می توانید با شماره ۰۹۱۲۸۳۴۵۹۸۶ و یا ۰۲۱۴۴۱۱۹۱۹۰ شرکت دیبا سازان پویا تماس حاصل فرمایید

این شرکت با در اختیار داشتن سرمایه عظیم نیروی انسانی جوان ، متخصص ، متعهد و مجرب و مدیران خوشنام و باسابقه و با دستیابی به دانش فنی روز ، دهها پروژه در سرتاسر کشور عزیزمان را با موفقیت به پایان رسانیده است .با توجه به توان بالقوه این شرکت آمادگی دارد با قبول پروژه های جدید در ساخت و ساز و عمران و آبادانی کشور عزیزمان بیشتر از قبل نقش آفرین باشد.

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


دو شنبه 19 خرداد 1399
ن : بنفشه

آداب غذا خوردن و حضور در رستوران

قبل از اینکه یک مسافر حرفه ای باشید باید آداب غذاخوردن در کافه ها یا رستوران ها را بلد باشید. در این مطلب چند نکته کاربردی را به شما یاد می دهیم.

آداب غذا خوردن

در هر سنی، صرف نظر از جایگاه شما در زندگی، رفتار شما سر میز غذاخوری به دو دلیل ضروری است. دلیل اول این است که دیگران سر میز، احساس راحتی کنند. چند بار برایتان پیش امده است که مجبور بوده اید رفتار غلط کسی را هنگام غذا خوردنش تحمل کنید یا سرفه میکند یا به یکباره تکه های غذا رو درون دهانش مشاهده کرده اید؟ آیا اینگونه رفتارهای دیگران برای ما خوشایند است؟

دومین دلیل این است که خجالت زده نشویم. باید این را بدانم که لیوان من در سمت راست من است و لیوان سمت چپ برای شخص کناری من است. با یادگیری این آداب باید این را بدانم که تا میزبان نگفته است:” بفرمایید، نوش جان” شروع به غذا خوردن نکنم.

همه ی ما سر میز شام باید احساس راحتی کنیم حال می خواهد سر میز غذا شخصیت های مهم دولت نشسته باشد با انواع غذاهای سلطنتی یا می خواهد میز شام برای پارتی جشن تولد باشد، ما باید یاد بگیرم سر میز غذاخوری اعتماد به نفس داشته باشیم و باید بدانیم چگونه رفتار کنیم.

در آمریکا اکثر میمانی های به صرف شام غیر رسمی هستند؛ اما غیر رسمی بودن به این معنا نیست که هنگامی که غذا در دهانمان است شروع به صحبت کنیم یا همانند یک پسر بچه ۵ ساله لباس بپوشیم و نباید با شلوارک و تیشرت و کفش کتانی به مهمانی برویم.

پاسخ به دعوت میزبان

در صورتی که به میهمانی دعوت شدید، اگر برایتان مسافرت فوری یا شرایط اضطراری پیش آمد، ظرف ۲۴ ساعت پس از دعوت، به میزبان خود اطلاع دهید.

اگر به غذای خاصی آلرژی دارید پس از اینکه دعوت میزبان را پذیرفتید، او را از شرایط آگاه کنید. چون درخواست تغییر غذا بعد از نشستن شما سر میز غذا، بی ادبی است.

اگر دعوت میزبان را رد کردید اما بعد از آن شرایط رفتن به میهمانی را داشتید، این درست نیست که به میزبان بگویید هنوز هم دعوت او سرجایش است یا خیر.

اگر برایتان وضعیت اورژانسی خانوادگی یا شخصی پیش آمد یا برای کاری به بیرون از شهر فراخوانده شدید، سعی خودتان را بکنید که در مهمانی که به ان دعوت شده بودید، شرکت کنید اما اگر وضعیتتان خیلی اورژانسی بود حتما به میزبان خود اطلاع دهید تا او نگران سلامتی و امنیت شما نباشد.

هدیه دادن

برای میزبان هدیه ای بخرید مانند گل یا شیرینی یا یک چیز خاص دیگر. در ایران اگر اولین بار است به خانه دوست یا … میروید حتما بایستی با دست پر بروید. یا اگر دوستی خانه تازه ای خریده یا بچه دار شده و  … .

سبک لباس پوشیدن خود را بشناسید


چه کسی شما را به شام دعوت کرده است؟ و کجا؟ در ایالات متحده، میهمانان معمولا به خانه میزبان دعوت می شوند. در شرق آسیا، به ویژه ژاپن و چین و تایوان، دعوت کردن میهمانان در رستوران ها انجام می شود.

با دانستن مکان میهمانی، شما نیز ایده خوبی در مورد این که چه لباسی بپوشید، دارید؛ مثلا برای بهار شلوار جین بپوشید اما در تابستان شلوار جین بسیار گرم است می توانید از لباس های نخی استفاده کنید و در فصل پاییز، از کراوات استفاده نکنید.

آیا شریک زندگی تان هم به میهمانی دعوت شده است؟ آیا بچه هایتان هم دعوت شده اند؟ همیشه با خود فکر نکنید که باید بچه هایتان را بدون دعوت با خود همراه کنید. اگر قصد رفتن به میهمانی را دارید می توانید از یک پرستار کودک کمک بگیرید.

از اینکه از میزبان بپرسید چه کسی دیگر به این میهمانی دعوت است، خودداری کنید چون این بی ادبی است. اگر از طریق ایمیل یا خدنات اینترنتی مانند فیس بوک یا اویتا دعوت شده اید می توانید از آنجا لیست میهمان را نگاه کنید. آنگاه متوجه خواهید شد که این یک میهمانی دوستانه است یا یک جلسه شغلی.

تلفن همراه

هنگام سرو غذا، سعی کنید تلفن همراهتان را خاموش کنید و تمرکزتان روی گفتگو هایتان باشد. در غیر اینصورت، این می تواند به این معنی باشد که به تلفن همراه خود نسبت به اطرافیانتان، بیشتر علاقه مند هستید. اگر منتظر تماس مهمی هستید و ننی توانید تلفن همراه خود را خاموش کنید، پس ان را روی حالت سایلنت (بیصدا) قرار دهید.

اصول صحیح غذا خوردن

  • هرگونه محدودیت یا آلرژی غذایی را به میزبان اطلاع دهید
  • روی اطرافیانتان تمرکز کنید
  • با دهان بسته غذا بخورید
  • از میزبان تشکر کنید
  • عکس گرفتن از میهمانی و میز غذا و پست کردن عکس در رسانه های اجتماعی بدون اجازه میزبان و اشخاصی که در عکس حضور دارند، کار درستی نیست.

شام غیر رسمی بدون کارت مکان

انتظار نداشته باشید غذای کامل بخورید. در مهمانی های غیر رسمی، زیتون، آجیل، تکه های کوچک پنیر، گوشت و انواع فینگر فود ممکن است سرو شوند که باید با دست خورده شوند بنابراین مطمئن شوید که حتما دستمال سفره بردارید و هرگز انگشتان خود را لیس نزنید.

اگر روی میز چنگال بود حتما از چنگال استفاده کنید حتی برای غذاهای فینگر فود چون در فرهنگ غرب، افراد حتی با کسانی که نمیشناسند و حتی آنها را قبلا ندیده اند، دست می دهند و چه کسی دوست دارد با یک دست آغشته به عصاره زیتون یا چربی خوک یا نمک، دست دهد؟

  • از زیاد صحبت کردن بپرهیزید و به شخص مقابل هم فرصت مساوی برای صحبت کردن بدهید.
  • قبل از ترک میهمانی، حتما از میزبان خود تشکر کنید.

شام غیر رسمی همراه با کارت مکان: کارت مکان به میهمان می گوید که در چه مکانی و روی چه میزی باید بنشیند.

بدون کارت مکان: در اینصورت، یا میزبان به شما می گوید که کجا بنشینید یا خودتان تشخیص می دهید کجا برای نشستن مناسب تر است.

منبع:سفرنامه

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


دو شنبه 12 خرداد 1399
ن : بنفشه

خرید اینترنتی بلیط هواپیما - ایران چارتر

بلیط هواپیما

تهیه بلیط هواپیما ها همیشه یکی از دغدغه های اصلی مسافرانی است که روز های آخر و یا تعطیل ترجیح می دهند این کار را انجام دهند. همیشه بهترین خرید چندین روز پیش از موعد سفر شماست تا با مشکلات و اختلالات احتمالی روبرو نشوید.

امروزه هواپیما یکی از بهترین وسایل نقلیه برای جابجایی بین استان ها و کشور ها و سفر از قاره ای به قاره ای دیگر تنها در عرض چند ساعت است.

همیشه تهیه بلیط هواپیما راز هایی دارد که پس از یک بار سفر با آن آشنا می شوید، اگر وب سایت های خرید بلیط را زیر و رو کنید، حتما با قیمت های متفاوتی روبرو می شوید که هر کدام از این تغییرات قیمت دلایل خاص خود را دارد و برای هر کدام توجیهی وجود خواهد داشت.

مثلا برخی از روز ها به دلیل مسافرت های کم تر کاری، قیمت پایین تری دارند، شنبه یکی از این روز ها است، وقتی شما شاغل هستید معمولا جمعه را برای این کار انتخاب می کنید، پرواز ها در سطح کشور و به صورت بین المللی در ساعت های مختلفی از جمله صبح، ظهر، عصر و شب انجام می شود، معمولا بحث بیخوابی گریبان گیر بسیاری از ماست.

تهیه چارتر هواپیما

پس اگر فرصت کافی را داشته باشید، ترجیح می دهید بعد از ظهر و یا غروب را برای یک پرواز آرام انتخاب کنید. مسئله مهم دیگر این است که برخی نیاز به بلیط چارتر دارند، یعنی پرواز آن ها در یک زمان مشخص رفت و برگشت خواهد داشت. به طور مثال شما روز شنبه پرواز رفت خواهید داشت و با توجه به این که بلیط چارتر تهیه کرده اید ناگزیر هستید در زمان مشخص مجددا بازگردید.

بلیط های چارتر قیمت پرواز رفت و برگشت را خواهند داشت، پس اگر زمان بازگشت شما دقیق و مشخص نیست به هیچ عنوان چنین خرید و رزروی را انجام ندهید.

عموما روز های تعطیل و خاص و صد البته تابستان گران ترین ها هستند، تقاضا بسیار زیاد است و هر کسی دوست دارد در فصل تابستان یک سفر هوایی را تجربه کند، شرکت های هواپیمایی نیز فروش بلیط بیشتری خواهند داشت.

بهتر است بلیط های لحظه آخری خریداری نکنید، چون ممکن است در ساعت و زمان مشخص شما بلیطی موجود نباشد.

مسئله مهم دیگر انتخاب صندلی و محل استقرار شماست که اگر گزینه انتخاب صندلی در حین پرواز را تایید کرده باشید می توانید با حضور سریع تر از دیگر مسافران در فرودگاه صندلی های بهتری را انتخاب کنید. البته که این بستگی به میزان فروش بلیط های گران قیمت تربه دلیل جای خوب دارد.

صدور بلیط پرواز هواپیما

وقتی رزرو بلیط آنلاین را انجام می دهید، نسخه چاپی آن نیز در دسترس شما خواهد بود، در صورتی که این کار را در شرکت های هواپیمایی رزرو بلیط پیگیری نمائید، نیز بلیط همان لحظه صادر خواهد شد و زمان و تاریخ دقیق پرواز شما از قبل مشخص شده است، ممکن است همیشه برخی از پرواز ها با تاخیر روبرو شوند، اما به این معنی نیست که این اتفاق همیشه انجام دهد.

همیشه چند ساعت زود تر در فرودگاه حاضر باشید تا از اتفاقات احتمالی پیشگیری کرده باشید، پروسه دریافت کارت پرواز و انتخاب صندلی ممکن است مدت زمانی به طول بیانجامد.

به دلیل امکان اشتباه در زمان صدور بلیط و یا هر خطای دیگری، مبدا، مقصد، ساعت پرواز و تاریخ و روز آن را چک کنید و در صورت مشاهده هر گونه اشتباه حتی چاپی، آن را با شرکت های هواپیمایی در میان بگذارید تا اگر راه حلی وجود داشت در اختیار شما قرار گیرد.

کارت پرواز و برچسب بار الصاق شده نیز در فرودگاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت، از یاد نبرید که باید آن ها را تا لحظه آخر نگه دارید.

امکان انصراف از پرواز و لغو بلیط نیز در موعد و زمان مقرر وجود دارد و این کار باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود؛ در غیر این صورت شرکت های هواپیمایی و فروش بلیط هیچ مسئولیتی را نمی پذیرند.

خرید بلیط لحظه آخری

بلیط های لحظه آخری نیز می توانند گزینه خوبی برای پرواز های ناگهانی و اضطراری باشند، اما بهتر است اگر فرصت کافی دارید این کار را حتی چند هفته قبل تر انجام دهید، چون هم می توانید از تخفیف های ویژه شرکت های هواپیمایی استفاده کنید و هم انتخاب شما با دقت تر انجام می شود.

برخلاف باورعموم شما هم به عنوان یک شهروند عادی می توانید از خدمات ویژه و یا CIP استفاده کنید، البته قیمت بلیط این گونه پرواز ها بالا است و شما دیگر نیازی به گذشتن از مراحل گیت و... را ندارید. در واقع گیت پرواز، مسافران را به دلایل امنیتی بررسی کامل خواهد کرد و شما از یک مرحله کاملا روتین و متداول باید گذر کنید.

همیشه برخورد شرکت های فروش بلیط هواپیما را به یاد داشته باشید، می توانید با مقایسه چند بار پرواز و یا بررسی انتقادات مردم از این شرکت ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این مسئله مهم را نیز به یاد داشته باشید که صرفا قیمت بسیار بالا و یا پایین نمی تواند تفاوتی در کیفیت ایجاد کند، گاه قیمت پایین می تواند برای شما مشکلاتی را ایجاد کند، پس هیچ ارزانی بی حکمت نیست، بخصوص این که آن را با دیگر شرکت های فروش بلیط مقایسه کنید.

خرید بلیط هواپیمای پرواز داخلی

خرید بلیط هواپیما های داخلی عموما مراحل کوتاه تر و آسان تری دارد چون نیازی به صدور روادید نخواهد بود، همین طور هزینه کم تر آن ها و همین طور انتخاب صرفا یک فرودگاه کار را برای شما به مراتب سریع تر می کند.

بلیط های چارتر عموما پس از صدور امکان ویرایش مشخصات را نخواهند داشت، پس در ثبت اطلاعات خود دقت کافی را داشته باشید تا هزینه بلیط شما هدر نرود، این کار برای بلیط های سیستمی که تاریخ برگشت مشخصی ندارند آسان تر و قابل انجام است.

البته باید بگوییم که بلیط های هواپیما با توجه به اصطلاحاتی که در کنار نامشان استفاده می شود تفاوت های عظیمی دارند. اکونومی، فرست کلاس، بیزینس کلاس و...

تفاوت بلیط های هواپیمایی

بلیط های هواپیما با توجه به کیفیتشان قیمت متفاوتی دارند و عموما هزینه خرید آن ها بسته به اولویت پرداخت مبلغی در مقابل راحتی و پرواز آسان را داراست.

پرواز های اکونومی کم هزینه ترین هستند و عموما اولین گزینه ای هستند که در اختیار شما قرار می گیرد، توریست ها، مسافران بین استانی و همین طور مردم عادی از این بلیط استفاده می کنند. دلیل محبوبیت آن قیمت پایین است. در واقع واژه اکونومی نیز به معنی اقتصادی و به صرفه است.

پرواز ها و بلیط های بعدی مربوط به بیزینس کلاس است که یک پله بالاتر از پرواز های عادی است و کابین و محل استقرار مسافران با اکونومی متفاوت است و خدمات ویژه تری در اختیار آن ها قرار خواهد گرفت، در کلاس بعدی نیز فرست کلاس قرار می گیرد که بالاترین کیفیت و البته گران ترین بلیط را خواهد داشت. پرواز های فرست کلاس معمولا امکانات ویژه ای پس از پرواز نیز خواهند داشت.

البته هر شرکت هواپیمایی و ایرلاین خدمات خاص و متفاوت خود را خواهد داشت، مثلا ممکن است فرست کلاس یک شرکت خاص بسیار بهتر و با کیفیت تر از شرکت دیگری باشد. قطعا کیفیت و خدمات پرواز، صندلی ها و مدت زمان ورود به هواپیما و خروج از فرودگاه از جمله این موارد است.

 

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،


سه شنبه 16 ارديبهشت 1399
ن : بنفشه

تور ایرانگردی چه انتظاراتی را برآورده میکند

مسافرت همیشه یکی از تفریحات و خوشیهای انسان است. اما در کنار این خوشی همیشه نگرانی از اجرای سفر و مطمئن بودن و در عین حال قیمت ارزان داشتن مسافرت دلیلی بوده که مسافران انتظاراتشان از سفر با یک آژانس مسافرتی بالا میرود.

 آژانس مسافرتی فارا گشت کورش کبیر با در اختیار قرار دادن با کیفیت ‌ترین و مقرون ‌به ‌صرفه ترین خدمات؛ سفری آسوده و مطمئن که در آن رفع نیازهای شما اولین ملاک و مهم‌ترین آن باشد را ساماندهی می‌کند.  سفری به ‌یادماندنی که در ذهن‌ها تا مدت‌ها بماند. شما می‌توانید برای درک این تجربۀ دلپذیر و با نهایت کیفیت در کنار امکاناتی قابل ‌قبول و خوب سفری متفاوت با آنچه تاکنون تجربه نموده‌اید را با آژانس فارا گشت طی نمایید.

domestic-tour-faragasht.jpg

بدل نمودن یک سفر معمولی به یک گردش فوق‌العاده یکی از خواسته ‌ها و فعالیت‌های ناب ما است که باعث شده در سایۀ تلاشی شبانه ‌روزی به یکی از پرطرفدارترین آژانس‌ها تبدیل گردیم و خدماتمان رضایت صد درصدی مشتریان را کسب نموده باشد رضایتی که سال‌های سال است در کارنامه درخشان این آژانس سربلند، می‌درخشد و هرروز نسبت به قبل بر تعداد مشتریان وفادارش افزوده می‌گردد.

 

پشتیبانی کامل از شما در سفر با مجری اصلی تورهای ایرانگردی

 پشتیبانی آژانس از مسافران خود درهرصورت در طول سفر می‌تواند نکتۀ مهمی باشد که انتخاب آن را با کمترین تردید مواجه نماید زیرا امنیت خاطر ایجاد شده بهترین نوید برای سفری سراسر لذت و خاطری کاملاً آسوده است.

شما با فارا گشت می‌توانید در هر زمان و مکان از سفر که با مشکلی روبرو شدید حمایت همه‌ جانبۀ آن را احساس نمایید از این ‌رو خدمات متنوعی که این برند ارائه می‌دهد از یک ‌طرف آن را در بین رقیبانش ممتاز نموده و از طرف دیگر آمادگی همیشگی‌اش به پاسخگویی آن را در رتبۀ اول آژانس‌های مسافرتی قرار داده است اگر به دنبال کاهش هزینه‌های سفر هستید و می‌خواهید هتل و بلیط هواپیمایی ارزان ‌تر و به ‌صرفه ‌تر را برای سراسر ایران بخصوص شهرهای توریستی داخلی بیابید این آژانس بهترین گزینه و برترین انتخاب است.

 رزرو انواع مختلف هتل در داخل ایران و خارج از کشور در کنار قرارداد با انواع شرکت های هواپیمایی بین المللی امکان تنوع انتخاب پرواز از نظر کیفیت و قیمت را فراهم می‌کند و سفری از هر نظر مناسب را برای شما ایجاد می‌کند.

ما در هر زمان که شما مایل به سفر باشید مطمئناً پیشنهادهای داغ و هیجان‌انگیز بسیاری خواهیم داشت که شما از هر مکان در ایران بعنوان مجری اصلی تور ایران گردی بخصوص برای تورهای شهرهای مشهد؛ قشم؛ چابهار؛ کیش؛ شیراز؛ یزد؛ اصفهان؛ کرمان؛ تبریز و سرعین را راضی خواهد نمود فقط کافی است با مشاوران فارا گشت تماس گرفته و مکان مبدأ و مقصد خود را بیان نمایید و سپس با پیشنهادهای متنوعی که در پیش رو دارید یکی از آن‌ها که با شرایط شما سازگارتر است را انتخاب نمایید.

 

تورهای داخلی و گردشی از نوع شیرین وطنی

می‌شود ایرانی باشی و ایرانگردی را دوست نداشته و جای‌جای سرزمینمان را به مدد تور ایرانگردی نشناسی؟ شهرهای مختلف ایران گردشگران را از آن‌سوی آب‌ها به سمت خود می‌کشاند و جاذبه‌هایش علاقه‌مندان بسیاری را شیفته نموده است.

حال ایرانیان چگونه در این مسابقه سفر و مسافرت از توریست‌ها عقب‌مانده و با مناطق دیدنی کشورشان بیگانه باشند؟ پس تا بیش از این دیر نشده با ما تماس بگیرید و یک تور داخلی ایرانگردی فارا گشت برای خود و خانواده و یا جمع دوستانتان رزرو نمایید و این لذت را با آن‌ها نیز تقسیم کنید

بیا این بار یه جور دیگه بریم سفر داخل ایران شهر یا کشور خودمون. همه اینها که گفتم و گفتی من نگفتم لازمه، ولی هرگز همه اینا با هم جور نمی شه اگر هم بشه مطمئنا یکیش جور نمی شه. یعنی اینطوری هیچ وقت نمی خوای بری سفر؟

 سفرهایی که رفتی رو مرور کن؛ بی تعارف مرور کن…چندتاشون همه شرایط جور بود رفتی ؟

خیلی از سفرهامون رو به دلیل رودربایسی و دعوت دیگران و دوستان و کلافگی و فرار از روزمرگی رفتیم. که البته خوش هم گذشت در نهایت. البته کم و زیاد داره ولی بالاخره حتی اگر بد هم بوده باشه خاطره شده.

اگر مشکل دعوت و اصرار همسفران باشه، من از طرف خودت بهت اصرار می کنم و دعوتت می کنم شما رو به یه سفر ایران گردی کامل و امن.

 

بهترین انتخاب، بهترین سفر ایرانگردی

گزینه‌های فراوان امکان مقایسه را برای شما فراهم نموده و دست شما را برای انتخاب باز گذاشته و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن تعداد بسیاری از انتخاب ‌ها را در پیش روی شما مجسم می‌کند شما می‌توانید با هر میزان بودجه و با قیمتی غیرقابل ‌تصور و بسیار پایین ‌تر از آنچه بدان فکر می‌کردید یک سفر عالی و کم ‌هزینه که شامل بلیط هواپیما چارتر و یا سیستمی، قطار و یا اتوبوس و رزرو هتل در سراسر شهرهای ایران و همراهی گشت از جاهای دیدنی را برای خود و خانواده‌تان انتخاب نمایید و در آینده نیز آن‌ها را به دوستان خود پیشنهاد دهید. آژانس مسافرتی فارا گشت با سال‌ها تجربه در تور ایرانگردی  که مجموعه ای از تورهای مشهد، چابهار، یزد، کیش، قشم، شیراز، اصفهان، کرمان، تبریز و سرعین خواهد بود مفتخر است به مشتریان فهیمی که طی این سال‌ها همیشه همراه او بوده‌اند و وی مجری طراحی سفرهایی با کیفیت از مرداد سال 1392 تا به امروز برای آن‌ها بوده است. رضایت اکثریت مسافرین خداوند را بینهایت شکر؛ نشانی است بر این صحت این گفته ها. اینبار نوبت شماست که با ثبت نام در این تورها برای آرامش خودت برنامه ریزی کنی.

مطمئن بودن از یک آژانس میشود هم به سابقه آن نگاه کرد و هم به دارای مجوز رسمی بودن که خود این مسله بسیار مهم است. استعلام کارکرد های آژانس مسافرتی تور های ایران گردی هم از طریق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بسیار راحت میباشد.

 

آدرس آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر:

تهران، میدان ولی عصر، ابتدای کریمخان، ساختمان کیمیا، واحد 33

شماره تلفن تماس برای رزرو تور و راهنمایی درباره سفر ایران گردی:

02188909296

منبع:

faragasht.com

fanooszagros.ir

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،


دو شنبه 25 فروردين 1399
ن : بنفشه

گل فروشی های شیراز

گل فروشی های شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب، امروز میخواهیم لیست گل فروشی های شیراز را برایتان معرفی کنیم.

با شیراز یاب همراه باشید تا در ادامه شما را با عکس های زیبایی از این گلخانه ها همراه با اظلاعاتی ذز زمینه آدرس و شماره تماس همراهی کنیم.

از اینکه تا آخر با شیرازیاب همراه خواهید بود سپاس گزاریم.

شیراز همواره به شهر شعر، باغ و گل و بلبل معروف است. باغ در فرهنگ ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و شیراز از قدیم به داشتن باغ‌های گل بسیار و زیبا مشهور بوده‌است.

                                                                                         گل فروشی های شیراز

لیست گل فروشی های شیراز

 

در شهر زیبای شیراز گل فروشی های زیادی وجود دارد که در زیر لیست تعدادی از آن ها را می توان دید.

لیست گل فروشی های شیراز

در زیر لیست تعدادی از بهترین گل فروشی های شیراز را می بینید.

 

 
 
گلفروشی مینا شیراز 09173050979

شیراز چهارراه بنفشه. بلوار سیاحت گر. نبش کوچه 27 گل مینا

 
 
گلفروشی فخرآبادشیراز 07138204600

شیراز، خيابان فخرآباد مقابل بانک صادرات پاساژ شکوفه، گل فروشی فخر آباد

 
 
گل فروشی هدیه شیراز 07138331955

شیراز، بلوارباهنرشمالي ساختمان يادمان، گلفروشی هدیه

 
 
گلفروشی گل مصنوعی شیراز 2344796

شیراز، خيابان اطف علي خان زند-بين مشير و انوري، گلفروشی گل مصنوعي

 
 
گلفروشی اطلس شیراز 2287763

شیراز، بولوارامام خميني ميدان اطلسي، گلفروشی اطلس

 
 
گلفروشی ارم گل شیراز 2295849

شیراز، بلوار دانشجو قبل از باغ ارم گلفروشي ارم گل، گلفروشی ارم گل

 
 
گلفروشی فلوراشیراز 631087709

شیراز، ميدان معلم جنب بانک ملي، گلفروشی فلورا

 
 
گلفروشی بین الملل شیراز 6200356

شیراز، شهرک گلستان - بلوار کشاورز-انتهاي کوچه 7، گلفروشی بين الملل

 
 
گلفروشی پرچین شیراز 0713307295

شیراز، فرهنگ شهر-ايستگاه 10- جنب بانک تجارت، گلفروشی پرچين

 
 
گلفروشی گل مریم شیراز 07132260615

شیراز، چهارراه زرگري-بلوار مطهري -گل مريم، گلفروشی گل مريم

 
 
گلفروشی گل فروشی پردیس شیراز 6244449

شیراز، معالی آباد نبش خیابان خلبانان، گلفروشی گل فروشی پردیس

 
گلفروشی زمین وکشاورزشیراز 2279098

شیراز، خیابان قصرالدشت نبش کوچه 27، گلفروشی زمين وکشاورز(ارکيده 2)

 
 
گلفروشی پی اس شیراز 7311013

شیراز، خيابان زينبيه مقابل خيابان مهرزاد جنب باطريسازي آريا، گلفروشی پي اس

 
 
گلفروشی رایان سم شیراز 6506923

شیراز، گويم نبش ك.چه10 بهارستان، گلفروشی رايان سم

 
 
گلفروشی دریای گل شیراز 6308239

شیراز، فرهنگ شهرايستگاه15 پلاک 14-207، گلفروشی درياي گل

 
 
گلفروشی گلخونه شیراز 6268059

شیراز، خيابان قصردشت جنب رستوران کاکتوس، گلفروشی گلخونه

 
 
گلفروشی کاملیاشیراز 7200463

شیراز، خيابان سردخانه مقابل شهرک نگين، گلفروشی کامليا

 
 
گلفروشی بارشین شیراز 2317767

شیراز، خیابان ملاصدرا رروبروی پاساژ ملا صدرا، گلفروشی بارشین

 
 
گلفروشی رازقی شیراز 2249214

شیراز، خ لطفعليخان زندنرسيده به چهارراه مشير، گلفروشی رازقي

 
 
گلفروشی ریحانه شیراز 7265376

شیراز، ابتداي بلوارولي عصراول پاساژولي عصرطبقه همکف مغازه سوم، گلفروشی ريحانه

 
 
گلفروشی مهری شیراز 07137263789

شیراز، بلوار غدير جنب موسسه کشاورزي پرديس، گلفروشی مهري

 
 
گلفروشی اکسیر سبزشیراز 07136764830

شیراز، کویم روبروی بانک تجارت، گلفروشی اکسیر سبز

 
 
گلفروشی مجیدشیراز 07137385835

شیراز، بلوار سيبويه روبروي پمپ بنزين، گلفروشی مجيد

 
 
گلفروشی لینداشیراز 07138278798

شیراز، خيابان انقلاب نبش قدمگاه، گلفروشی ليندا

 
 
گلفروشی گل فرزیاشیراز 07136255965

شیراز، گلدشت معالي آباد- بيست متري سوم- گل فرزيا، گلفروشی گل فرزيا

 
 
گلفروشی سرودی شیراز 07137253359

شیراز، بلوار غدیر ابتدای کوچه 14، گلفروشی سرودی

 
 
گلفروشی سوسن شیراز 0713337153

شیراز، خيابان فلسطين - روبروي مسجد امام حسين (ع)، گلفروشی سوسن

 
گلفروشی نگین شیراز 07137291972

شیراز، خيابان20 متري بني هاشمي جنب مکانيکي محمديان، گلفروشی نگين

 
 
گلفروشی خاتون شیراز 07136261558

شیراز، چهارراه زرگری به سمت ولی عصر نبش کوچه 67، گلفروشی خاتون

 
 
گلفروشی کریستال شیراز 07136278214

شیراز، بولوارابيوردي مقابل بستني بندي دست چين، گلفروشی کريستال

 
 
گلفروشی شقایق شیراز 07137327239

شیراز، بولوارگلستان جنب ميوه فروشي ده بزرگي، گلفروشی شقايق

 
 
گلفروشی سعیدشیراز 07137281227

شیراز، بولوارسيبويه مقابل هلال احمر، گلفروشی سعيد

 
 

گلفروشی مهدی شیراز

 

شیراز، بلوار غدير کوچه 3 شهيد کوهمره اي، گلفروشی مهدي

 
 
گلفروشی پرتویی شیراز 07132353198

شیراز، خيابان قصرالدشت- پاساژ سليم- طبقه همکف، گلفروشی پرتويي

 
 
گلفروشی گل آذین شیراز 07137210772

شیراز، بلوارمدرس - نرسيده به خيابان جانبازان جنب داروخانه شاهين، گلفروشی گل آذين

 
 
گلفروشی گل کاکتوس شیراز 07136254033

شیراز، بولوارصنايع بعداززيرگذرمقابل بانک ملي پلاک 4878، گلفروشی گل کاکتوس

 
 
گلفروشی گلکده شیراز 071348300608

شیراز، بلوار زرهي چهارراه هوابرد، گلفروشی گلکده

 
 
گلفروشی گلسرای شکوفه شیراز  

شیراز، بلوارپاسداران ايستگاه3 حسينيه، گلفروشی گلسراي شکوفه

 
 
گلفروشی احراری شیراز 07132227641

شیراز، خ لطفعليخان زند حدفاصل چهارراه مشير وسه راه انوري مجتمع تجاري زماني، گلفروشی احراري

 
 
گلفروشی بوستانی شیراز 07132233204

شیراز، مجتمع تجاري فردوسي-پلاک31، گلفروشی بوستاني

 
 
گلفروشی گل پارسه شیراز 07138250521

شیراز، چهار راه باهنر گل پارسه، گلفروشی گل پارسه

 
 
گلفروشی گلسرای نیلوفرآبی شیراز 07132301067
 
 
گلفروشی مارال شیراز 07137220777

شیراز، بلوار مدرس بعد از پل غدير جنب قنادي قنديل، گلفروشی مارال

 
 
گلفروشی شیما شیراز 07137220777

شیراز، بلوار مدرس بعد از پل غدير جنب قنادي قنديل، گلفروشی مارال

 
 
گلفروشی قصرگل شیراز 07138302583

شیراز، بولوارزرهي نبش تل بادي، گلفروشی قصرگل

 
 
گلفروشی گل سارینا شیراز 07132291193

شیراز، بلوار هجرت-روبروي پست، گلفروشی گل سارينا

 
 
گلفروشی خانه گل شیراز 07137262430

شیراز، بولوارمدرس روبروي مسجدرسول اعظم - روبروي پارک فضيلت، گلفروشی خانه گل

 
 
گلفروشی اشکی شیراز 07132309478

شیراز، چهارراه خیرات پاساژ زمانی گل فروشی اشکی، گلفروشی اشکی

 
 
گلفروشی برزین مهرشیراز 07137269666

شیراز، بلوار غدیر بعد از کوچه 14 بررزین مهر فارس، گلفروشی برزین مهر

 
 
گلفروشی گل مینیاتورشیراز 07138223018

شیراز، بلوار باهنر شمالي ساختمان انديشه، گلفروشی گل مينياتور

 
گلفروشی ایمان شیراز  

شیراز، خيابان گلزار روبروي درب اصلي دارالرحمه، گلفروشی ايمان

 
 
گلفروشی فروردین پارس شیراز 07137354156

شیراز، بلوارغدير - ميدان غدير - کوچه مسجد حبيب، گلفروشی فروردين پارس

 
 

گلفروشی سوپرگل شیراز

07136274350

شیراز، خيابان قصرالدشت رحمت آبادجنب مسجدالرجا ء، گلفروشی سوپرگل

 
 
گلفروشی سپیدارشیراز 07132233673

شیراز، خیابان فردوسی مجتمع فردوسی پلاک 92، گلفروشی سپیدار

 
 
گلفروشی اسپرینگ شیراز 07137311181

شیراز، بلوار نصر جنب مسجد ابوالفضل، گلفروشی اسپرینگ

 
 
گلفروشی سارینا2شیراز 07132291193

شیراز، چهارراه باغ تخت روبروی مرکز پیاده، گلفروشی سارینا2

 
گلفروشی فروشگاه طلاعیان شیراز 07132245541

شیراز، سه راه احمدي بازار روح اله فروشگاه طلاعيان، گلفروشی فروشگاه طلاعيان

 
 
گلفروشی تماشاشیراز 07137397742

شیراز، بلوارسيبويه - جنب قنادي جوانمردي، گلفروشی تماشا

 
 
گلفروشی آفریدشیراز 07132249143

شیراز، بولوارزينبيه نبش خ آستانه جنب مخابرات غدير پلاک 853، گلفروشی آفريد

 
 
گلفروشی رژان شیراز 07137280897

شیراز، بلوارارتش حد فاصل 20متری امام حسین و فتح، گلفروشی رژان

 
 
گلفروشی آرمان فارس شیراز 07137316969

شیراز، بلوار ولایت نبش 16 متری اسکندری، گلفروشی آرمان فارس

 
 
گلفروشی گلخوشه شیراز 07136271955

شیراز، بلوار قصردشت قم آباد نرسيده به دبيرستان دانشگاه، گلفروشی گلخوشه

 
گلفروشی سروشیراز 07137271522

شیراز، بلوار غدیر- روبروی درب خروجی میدان تره بار، گلفروشی سرو

 
 
گلفروشی گل سنگ شیراز 07138200020

شیراز، بولوارعدالت چهارراه زندان، گلفروشی گل سنگ

 
 
گلفروشی گلسرای مژگان شیراز 07132220313

شیراز، سه راه طالقاني پاساژ اسلامي پلاک 835، گلفروشی گلسراي مژگان

 
 
گلفروشی میردامادشیراز 07137387637

شیراز، بلوارسيبويه نرسيده به بانک تجارت، گلفروشی ميرداماد

 
 
گلفروشی رضاشیراز 07137270265

شیراز، بلوار غدير نبش بلوار مدرس جنب شيشه اتومبيل پيمان، گلفروشی رضا

 
 
گلفروشی فروشگاه بابک شیراز 07132220170

شیراز، پاساژ ولي عصر فروشگاه بابك، گلفروشی فروشگاه بابك

 
 
گلفروشی کلاسیک شیراز 07138344501

شیراز، پانصد دستگاه ارتش روبروي پمپ بنزين جنب بانک تجارت، گلفروشی کلاسيک

 
 
گلفروشی گلاوژشیراز 07138217872

شیراز، بلوار شهید بهشتی نبش اصلاح نژاد، گلفروشی گلاوژ

 
     

تاریخچه گل فروشی

بعضی ها میگیوند تاریخ گل آرایی و به طور کلی

استفاده از گل به دوران باستان و مصر بر می‌گردد. اما شهر شیراز از دیرباز به شهر گل و بلبل معروف بوده است.

اولین مغازه گل فروشی ایران

بر اساس کتاب «تهران قدیم» نوشته جعفر شهری، «گل‌فروشی ژرژیک» در چهار راه کنت (لاله زار نو) در اواخر دهه ۱۳۱۰ خورشیدی اولین مغازه گل‌فروشی در تهران بوده‌است.[۱] حرفه گل فروشی را برای نخستین بار ارامنه‌ای که از عثمانی به ایران مهاجرت کرده بوند به شهر تهران آورده‌اند.

گل فروشی در امریکا

اولین شرکت خدمات ارسال گل در سال ۱۹۱۰ توسط گروهی ۱۵ نفره از گل فروشان آمریکایی تأسیس شد که نام خدمات ارسال گل با تلگراف (FTD) را برگزیدند و در سال ۱۹۶۵ خدماتشان را به سطح بین‌الملل ارتقا دادند و نامش به خدمات ارسال بین‌المللی تغییر یافت و نه تنها در آمریکا بلکه در کشورهای دیگر نیز فعالیت خود را ادامه دادند.

در سال ۱۹۲۰ گروهی از گل فروشان انگلیسی یک مجموعه مشابه را با نام گل تلفنی راه انداری کردند این شرکت نیز به صورت شراکتی فعالیت می‌کرد و از سال ۱۹۵۳ فعالیتش را با نام اینتر فلورا[ب] ادامه داد تا در نهایت در سال ۱۹۷۰ شعبه‌های اینترفلورا در بیشتر کشورهای دنیا شروع به کار کرد.

در سال‌های پایانی دهه ۱۹۹۰ گل فروشی‌هایی که در ابتدا به صورت تلگرافی فعالیت می‌کردند با پیشرفت اینترنت تبدیل به ارتباط تلفنی شدند.

تاریخچه گل فروشی در  شیراز

عنصر اصلی باغهای قدیمی و زیبای ایرانی در دوره های مختلف تاریخ گل و گیاه است که از لحاظ زیبایی و هنر طراحی شهره آفاق بوده و توریستهای بسیاری را در دوره های مختلف تاریخ به ایران کشانده و هنر و سلیقه مردم ایران زمین را ستوده اند برای نمونه می توان به باغهای ارم، دلگشا و پارکهای قدیمی در شهرهای تاریخی از جمله شیراز اشاره کرد.

________________________________________________________________________________________

لیست الگوریتم های گوگل

لیست الگوریتم های گوگل مقاله ای است که به معرفی تمامی الگوریتم هایی که یک سئوکار به ان نیاز دارد میپردازد. در این مقاله به معرفی بهترین مقاله ها در زمینه الگوریتم ها میپردازد. اگر میخواهید با تعداد زیادی از الگوریتم های گوگل اشنا باشید تیم سئو بلک در این مقاله همراه باشید.

____________________________________________________________________________________________

لیست فرهنگسراهای شیراز

درود همراهان شیرازیاب، در این پست قصد داریم لیست فرهنگسراهای شیراز را به شما ارائه دهیم.

امیدواریم این پست مورد رضایت شما باشد، توجه داشته باشید اگر فرهنگسرایی به هر دلیلی از یاد ما رفته بود برای ما در آخر پست کامنت گذاری کنید.

 

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


یک شنبه 24 فروردين 1399
ن : بنفشه

دانلود آهنگ پوبون و پارسالیپ دام

دانلود آهنگ جدید پوبون و پارسالیپ به نام دام از رسانه لایف موزیک

» آهنگ و تنظیم کننده : - | ترانه سرا : - «

با دو کیفیت ۱۲۸ & 320 با لینک مستقیم ، همراه متن آهنگ + پخش آنلاین

Download New Music Parsalip & Poobon Called Daam

آهنگ دام پوبون و پارسالیپ بزودی + متن آهنگ

Parsalip & Poobon Daam

دانلود آهنگ جدید پوبون و پارسالیپ دام

آهنگ حرف مفت با صدای پوبون و پارسالیپ بزودی + تکست آهنگ

بزودی

دانلود آهنگ دام پوبون و پارسالیپ

بزودی

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

مروری با متن آهنگ تیغ با صدای پوبون :

گفتم یکی دیگه میخوابه پهلوم

گفتی بگو نمیگیره جامو اون

گفتی بغضم عین تیغه توو گلوم

بیا بزن تیرِ آخرو تموم

خاطره ها میان و میگا*م

با کی خوابی من با فکرِ تو بیدارم

خواستم فراموشت کنم خیلی راحت

میخوام ولی یادِ چشات نمیذارن

ما که میدونستیم جدائیه آخر

سخته برام ندارمش باور

دیگه نگو دوسِت دارم

وقتی حتی خودتم نمیرسی به دادم

وقتی نزدیکمی من از خودم دور میشم

دیگه چیزیو نمیبینم و کور میشم

شاید نَمونه اینجوری نه

شاید نَمونه اینجوری نه

گفتم یکی دیگه میخوابه پهلوم

گفتی بگو نمیگیره جامو اون

گفتی بغضم عین تیغه توو گلوم

بیا بزن تیرِ آخرو تموم

نوری نمیاد تا پُره دلِ تو از تاریکی

داری توو زندگیت خودت اینو راه میدی

تیغو بزن نه رو بدنت و دستات

بزنش وسط افسردگی هات و ناامیدیت

خوبه واست بعضی وقتا تنها شی

کجا برم منتظرم نباشی

خاطره ها میان و میگا*م

با کی خوابی من با فکرِ تو بیدارم

خواستم فراموشت کنم خیلی راحت

میخوام ولی یادِ چشات نمیذارن

ما که میدونستیم جدائیه آخر

سخته برام ندارمش باور

دیگه نگو دوسِت دارم

وقتی حتی خودتم نمیرسی به دادم

نوری نمیاد تا پُره دلِ تو از تاریکی

داری توو زندگیت خودت اینو راه میدی

تیغو بزن نه رو بدنت و دستات

بزنش وسط افسردگی هات و ناامیدیت

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

تکستــ اختصـــاصی از سایـتــــ لایف مــوزیک

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

برای دانلود فول آلبوم و آهنگ جدید پوبون و پارسالیپ کلیک کنید

آهنگ دام

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


پنج شنبه 14 فروردين 1399
ن : بنفشه

لیست الگوریتم های گوگل

لیست الگوریتم های گوگل

لیست الگوریتم های گوگل مقاله ای است که به معرفی تمامی الگوریتم هایی که یک سئوکار به ان نیاز دارد میپردازد. در این مقاله به معرفی بهترین مقاله ها در زمینه الگوریتم ها میپردازد. اگر میخواهید با تعداد زیادی از الگوریتم های گوگل اشنا باشید تیم سئو بلک در این مقاله همراه باشید.

تمام الگوریتم های گوگل

 

الگوریتم پاندا گوگل

الگوریتم پاندا گوگل

در این مقاله به برسی یکی از مهم ترین الگوریتم های گوگل میپردازیم. در این مقاله، پاندا را بطور کامل می اموزید.

در این مقاله به موضوعات زیر میپردازیم:

الگوریتم پاندا گوگل چیست ؟

فاکتورهای منفی تاثیرگذار الگوریتم پاندا بر سئو

از کجا می‌توان متوجه شد الگوریتم پاندا سایت ما را جریمه کرده است؟

گوگل از کجا می‌فهمد یک محتوا با کیفیت است یا بی کیفیت؟

برای دیدن این مقاله به الگوریتم پاندا گوگل چیست مراجعه کنید.

 

الگوریتم پنگوئن گوگل

به تمام چیست هایی که ممکنه درمورد این الگوریتم گوگل به ذهنتون خطور کنه رو برای شما علاقمندان جواب بدهیم.در مقاله الگوریتم پنگوئن گوگل چیست ما به برسی روند الگوریتم پنگوئن گوگل و نکات ریزی که این الگوریتم براش مهمه رو میپردازیم.

الگوریتم پنگوئن گوگل از سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرد و وظیفه آن مبارزه با سایت هایی بود که برای بالا بردن رتبه سایت خود در نتایج جستجو از روش لینک سازی های غیر طبیعی یا اسپم استفاده می کردند.

برای دیدن این مقاله به الگوریتم پنگوئن گوگل چیست مراجعه کنید.

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


پنج شنبه 14 فروردين 1399
ن : بنفشه

بررسی وضعیت رزرو سوئیت در ایران

نگاهی به گردشگری و رزرو سوئیت در ایران

گردشگری، همواره یکی از بهترین تفریح های بشر بوده است. سفر به سرزمین های مختلف، مناطق گردشگری، تاریخی، هنری، اجتماعی و شهرها و روستاهای مختلف، همواره لذت بسیار زیادی برای ما انسان ها داشته است. در این مقاله قصد داریم درباره یکی از مشکلات سفر یعنی اقامت در سفر صحبت کنیم. رزرو سوئیت در ایران یکی از راه های ارزان قیمت و بسیار مناسب برای اقامت در شهرها و مناطق مختلف گردشگری است. در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه به شما ارائه می دهیم.

چرا رزرو سوئیت و رزرو منزل ؟

حتما اولین سوالی که مطرح می شود این است که چرا در سفرهای خود به جای استفاده از هتل از سوئیت و منزل استفاده کنیم؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است.

مسئله این است که وقتی به سفر می رویم، دوست داریم که با بومی های آن منطقه گردشگری هم برخورد داشته باشیم. چه چیز بهتر از اینکه در کنار طبعیت یا مناطق گردشگری، در کنار مردم بومی آن منطقه اقامت کنیم؟ هتل ها علاوه بر اینکه قیمت زیادی دارند، شما را تا حدودی از لذت زندگی در کنار مردم باز می دارد.

رزرو سوئیت در ایران، یکی از بهترین راه ها و حتی به صرفه ترین راه ها برای اقامت در طول سفر می باشد. اخیرا نیز رزرو سوئیت در مناطق گردشگری، طبیعت، مناطق تاریخی ایران، مناطق توریستی ایران و مخصوصا در قسمت های شمال ایران بسیار زیاد شده است. در زمینه رزرو سوئیت پیشنهاد عالی برای شما داریم.

مشخص کردن محل اقامت قبل از سفر

کاملا درست است. مانند هتل ها، شما می توانید سوئیت مورد نظر خود را قبل از سفر انتخاب کنید که وقتی وارد منطقه گردشگری و مدنظر خود شدید، به راحتی از سوئیت و منزل استفاده کنید.

در سال های قبل معمولا ورودی هر شهر توریستی چند نفر برای دادن سوئیت به شما با داشتن یک نوشته نظیر ” سوئیت ارزان” یا ” رزرو سوئیت” در انتظار شما بودند. شما ضمن پرسیدن موقعیت سوئیت و قیمت آن ، یکی را انتخاب می کردید.

این مدل رزرو سوئیت مشکلات خاص خود را داشت. از جمله اینکه وقت گیر بود و شما هم داخل سوئیت را نمیدیدید.

اما اخیرا شرکتی در این زمینه فعالیت گسترده ای دارد.

شرکت گردشگری اتراق، بهترین بستر فنی اعم از سایت و اپلیکیشن بسیار هوشمند در زمینه رزرو سوئیت دارد.

بررسی وضعیت رزرو سوئیت در ایران

چگونه از سامانه اتراق برای رزرو سوئیت بهره ببریم؟

کار با سایت و اپلیکیشن اتراق بسیار ساده است. شما با وارد شدن به سایت و یا نصب اپلیکیشن اتراق، محل سفر را مشخص می کنید و سوئیت ها و منازل را در آن منطقه گردشگری مشاهده می کنید. اطلاعات مختلف سوئیت اعم از عکس، ادرس،شماره تماس، قیمت رزرو ، تعداد اتاق، وضعیت سوئیت و … را مشاهده می کنید و بر اساس نیاز خود و بودجه ای که در نظر دارید می توانید یک سوئیت را اجاره کنید.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن اتراق اولین و بهترین اپلیکیشن نقشه محور گردشگری در زمینه رزرو سوئیت و منزل می باشد. همچنین اطلاعات بسیار زیادی درباره مناطق گردشگری ایران، شهرها و استان های ایران در اختیار شما قرار می دهد.

امیدواریم استفاده از این سایت و اپلیکیشن برای شما تجربه لذت بخشی را رقم بزند.

پست سفارشی/رپرتاژ

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


دو شنبه 4 فروردين 1398
ن : بنفشه

سوپرمارکت اینترنتی شیراز

سوپرمارکت اینترنتی شیراز

سلام به همراهان گرامی شیراز یاب، تیم شیرازیاب خرسند است ازاینکه با ارائه مطالب به روز درباره مشاغل شهر شیراز در خدمت شما همراهان همیشگی این وب سایت می باشد. در این مطلب به معرفی سوپرمارکت اینترنتی شیراز می پردازیم، از اینکه تا آخر همراه ما خواهید بود سپاسگزاریم. در ادامه لیستی از سوپرمارکت های اینترنتی در شیراز به همراه وب سایت، آدرس، شماره تماس، ایمیل و اطلاعات تکمیلی آورده شده است. امیدواریم این پست نیاز شما همراهان گرامی را برطرف نماید.

سوپرمارکت اینترنتی شیراز

سوپرمارکت اینترنتی در شیراز

با توجه به گسترش زیر ساخت های اینترنت کشور و دسترسی روز افزون جامعه به اینترنت و فضای مجازی، کسب و کارهای سنتی به مرور جای خود را به نسخه‌های نوین تجارت، یعنی تجارت الکترونیک می‌دهند. این تغییر مدل کسب و کار به سرعت درحال پیشرفت است و تجارت سنتی به تدریج در حال منسوخ شدن می باشد.

ویترین ها و قفسه های عظیم و سردرگم کننده ی فروشگاه های بزرگ جای خود را به صفحات جذاب وب و اپلیکیشن هایی با قابلیت جستجوی آسان و دسترسی سریع و راحت به انواع کالاها را در فروشگاه های اینترنتی داده اند.

امروزه فروشگاه های اینترنتی، در زمینه های مختلف، محصولات متنوع و گوناگونی را به مشتریان ارائه می دهند. در حال حاضر، خدمات فروشگاه های اینترنتی تنها به فروش کیف و کفش، لباس، ظرف، لوازم منزل اختصاص ندارند، بلکه اخیراَ، سوپر مارکت های آنلاین در نقاط مختلف کشور نیز جای خود را در میان مشتریان باز کرده اند. این سوپر مارکت ها با عرضه اقلام مصرفی روزانه، در شهر های مختلف کشور در حال گسترش می باشند.
مشتریان سوپرمارکت اینترنتی شیراز، مانند مشتریان تمام فروشگاه ها با خرید آنلاین در شیراز از مزایای بسیاری بهره مند می شوند، بیشترین مزیت این نوع خرید زمانی است که مشتریان سری  به یک فروشگاه آنلاین زده و اقلام مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت، درب منزل تحویل بگیرند.

 

 

عکس تصویر زمینه پاندا

عکس پاندا برای تصویر زمینه کامپیوتر

 

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، زندگی و محیط، ،


دو شنبه 4 فروردين 1398
ن : بنفشه

عکس پاندا

پاندا

پاندا نوعی خرس است که در نواحی مرکزی و جنوب غربی چین زندگی می‌کند. پاندا به سادگی توسط لکه‌های سیاه روی گوش و دور چشم و دور بدنش قابل شناسایی است. این حیوان هرچند در راسته زیستی گوشتخوارسانان قرار دارد اما ۹۹٪ رژیم غذایی آن را گیاه خیزران تشکیل می‌دهد. پانداهایی که در اسارت نگهداری می‌شوند غذاهایی مانند عسل، تخم پرندگان، ماهی، مرکبات، موز، برگ گیاهان و سیب زمینی را هم مصرف می‌کنند.

چرخه زندگی یک پاندا در طبیعت حدود ۲۰ سال می باشد

در جهانی که در آن زندگی می کنیم، حیوانات زیادی نیز وجود دارند که هریک به نوعی برایمان شگفت انگیز هستند.

عکس های پاندا ی کونگ فو کار

عکس پاندا

در حالی که همچنان اژدها نماد ملی و تاریخی چین است در این اواخر پاندای بزرگ نیز به یک علامت و مشخصه برای چین تبدیل شده‌است. تصویر خرس پاندا روی بسیاری از سکه‌های نقره و طلا و پلاتین مربوط به چین مدرن حک شده و حتی تمبر با عکس و اسم خرس پاندا منتشر شده‌است. حالت خوردن گیاه بامبو توسط خرس پاندا به یک نماد صلح‌جویی در مقابل شکارچیان تبدیل شده‌است. گفته شده خرس پاندا یک حیوان اهلی و آموزش‌پذیر است و حمله آن به انسان اغلب به خاطر آزار و اذیتی بوده که از انسان به آن رسیده تا به علت خوی وحشی خود جانور.

عکس ببری در پاندای کونگ فو کار

عکس ببری در پاندای کونگ فو کار

عمر پانداها


. عمر پاندا ها در طبیعت وحشی حدود ۲۰ سال است. پاندا هایی که در قفس نگهداری می شوند می توانند از ۲۵ تا ۳۰ سال عمر کنند.

 

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، زندگی و محیط، ،


جمعه 1 فروردين 1398
ن : بنفشه

خرید هاست ارزان

خرید هاست ارزان

انتخاب کردن بهترین هاست در ایران و سرویس میزبانی وب ، مهمترین مسئله ای هست که باید مدیر سایت به آن تسلط کامل داشته باشد .

تبحر کامل در این موضوع سبب می شود تا میزبانی را انتخاب کنید که شرایط پیشرفت و جهش استارت آپ و سایت را فراهم نماید .

 

خرید هاست ارزان

 

اما ممکن است این سوال به ذهنتان بیاید که یک خرید هاست ارزان چه هاستی است و چه ویژگی هایی باید دارا باشد ؟

در  ادامه مقاله قصد داریم ویژگی های هاست ارزان را معرفی کنیم و در آخر به معرفی بهترین هاست ایران از میان هاستینگ های برتر  کشور بپردازیم .

اگر قصد راه اندازی یک سایت باکیفیت و پر بازدید را دارید حتما باید نکته هایی را رعایت نمایید .

این نکات سه دسته هستند

  • سخت افزار
  • نرم افزار
  • تولید محتوا

قسمت سخت افزار از انتخاب ها تشکیل می شود و مناسب برای سایت هست که به سرور استفاده شده با سی پی یو ، رم و استفاده از دیگر سخت افزارها با ویژگی های عنوان شده مربوط می شود .

نرم افراز به دو بخش جدا تقسیم می شود که بخشی از آن به هاست و سرور مربوط هست و بخش دیگر به سیستم مدیریت محتوا سایت شما بستگی دارد .

و در نهایت بخش محتوا ، ارتباط با کار سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و هم چنین بازاریابی از طریق محتوا است .

بهترین هاست ایران و مقایسه شرکت های هاستینگ ایرانی

برای شناسایی سایت وجود یک آدرس اینترنتی لازم است که دامنه نامیده می شود .

وظیفه دامنه متصل شدن به سرور یا هاست هست تا اطلاعات درج شده روی آن را به صورت خوانا برای مخاطب نمایش دهد .

هاست ارزان

در حقیقت هاست یک بستر الکترونیکی هست که محتویات و مطالب سایت شما داخل آن ذخیره خواهد شد .

و این محتویات همان فایل و دیتابیس شما است که از طریق اتصال اینترنتی کاربران به سرور در دسترس خواهد بود .

لازم است که هاست و دامنه به یک دیگر متصل باشند که این فرآیند از طریق Name server صورت می گیرد .

بدین ترتیب اولین کاری که بعد از خرید هاست از شرکت های معتبر هاستینگ باید انجام دهید این هست که نیم سرور های هاست را بر روی دامنه خودتان ست کنید تا نهایتا بعد از گذشت ۷۲ ساعت هاست و دامنه به هم دیگر متصل شوند .

شرکت telkahost.ir ایران

شرکت تلکا هاست شرکتی با سابقه هست و از شرکت های قدیمی و معتبر و به روز هاستینگ ایران محسوب می شود .

شرکت تلکا هاست پشتیبانی بسیار خوبی دارد و از بهترین پیشنهاد ها برای خرید هاست ارزان هست .

شرکت تلکا هاست با ارائه هاست فوق ارزان بهترین و مناسب ترین قیمت ها را برای خرید هاست دارد .

از ویژگی های خوب تلکا هاست می توان به استفاده از نرم افزارهای با لایسنس اصلی  (سی پنل ، دایرکت ادمین ، CXS) استفاده از هارد پرسرعت و قوی + بهترین شرکت برای ثبت هاست ارزان + پشتیبانی خوب و ۲۴ساعته اشاره کرد.

دوستان عزیز ، می توانید برای خرید هاست ارزان به سایت شرکت تلکا هاست telkahost.ir مراجعه نمایید  .
هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


جمعه 23 اسفند 1398
ن : بنفشه

نقل بیدمشک ارومیه و عطر سحرآلود آن

سفر و سیاحت از رویدادهای شیرین و لذت بخش زندگی ما بوده ولی قصه شیرین سفر آنگاه شیرین تر می شود که کامت را با شیرینی های خوش عطر و طعم آن دیار شیرین کنی.

هر جا که میروی مردمش برایت خیر می خواهند و شادکامی، این را از سوغات جای جای ایران می توان فهمید؛ چراکه با ورودت با شیرینی ها و سوغات فوق العاده به استقبالت آمده و در بازگشت توشه ای از بهترین را در کوله ات می گذارند.

این بار به ارومیه می رویم و با معرفی سوغاتی های واقعا بینظیر و شیرین و خوشمزه اش  یعنی نقل ارومیه و مخصوصا نقل بیدمشک که آوازه ای جهانی داشته و با عطر مسحور کننده  بیدمشک نشاط و سرزندگی را به ارمغان میاورد  و همچنین دو حلوای بسیار خوشمزه و عالی این شهر یعنی حلوای گردو و حلوای هویج  دل شما را خواهیم برد.

نقل ارومیه مشهورترین سوغات این شهر است که در انواع طعمها و مزه ها و اندازه های مختلف تولید میشود.مثل نقل گردویی،نقل بادام،انواع نقل بیدمشک ،نقل زعفرانی و نقلهای طعم دار میوه ای مثل نقل آلبالویی،سیب،دارچین و گشنیزی و ... یادتون باشه در تهیه نقل و حلوای ارومیه تولید کنندگان معتبر و اصطلاحا  برند این شهراز بهترین مواد اولیه و طبیعی در تهیه نقل و حلوا استفده میکنند  مثلا از عرقیات بیدمشک و بادرنجبویه در تهیه نقل و یا شیره خالص انگور در تهیه انواع حلوا.

 عطر و طعم سوغات ارومیه بسیار دلچسب وفراموش نشدنی است. باید امتحان کرد و لذت برد حتی برای یکبار…

آیا تا به حال به ارومیه سفر کرده اید یا برایتان تحفه ای از این شهر آورده اند؟ اگر تا حالا فرصتی پیش نیومده و با دیدن این نوشته هوس نقل و حلوای ارومیه رو کردین اصلا نگران نباشین!  پیشنهاد میکنیم سری به معتبرترین و مشهور ترین فروشگاه اینترنتی سوغات ارومیه یعنی اروم سوغات بزنید و کام خود را شیرین نمایید و صد البته پیشنهاد میکنیم که از پک سوغاتی های ارومیه که اخیرا از سوی یکی از برندهای مشهور این صنعت عرضه شده حتما استفاده کنید و بعنوان یک هدیه خیلی خاص و خوشمزه به هرکس که دوستش دارید هدیه دهید.  در این بسته زیبا و لوکس گلچینی از سوغاتی های شیرین ارومیه را میتونید یکجا نوش جان کرده و  استرس و خستگی را از تن بدر نمایید.

رپرتاژ آگهی

 

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


جمعه 18 بهمن 1398
ن : بنفشه

بهترین دستگاه های سرمایشی سامسونگ

بهترین دستگاه های سرمایشی سامسونگ یکی از بهترین موضوع هایی است که در این مطلب می خواهیم به آن اشاره کنیم .

الان فصل تابستان است و هوا روز به روز گرم‌ تر و گرم‌ تر می‌ شود. فصل تابستان یعنی؛ باید برای تعمیر یا تعویض کولرهای مان به صرافت بیفتیم و خوشحالی اینست که وقتی از گرمای تابستان به سمت منزل فرار می کنیم، هوای تازه و خنک کولر گازی تمام خستگی و فشار کاری را از تن ما در بیاورد. ‌

ما در این مطلب ، راهنمایی در اختیارتان قرار می دهیم که باعث می‌شود در هنگام خرید این دستگاه ها و اسپلیت های سامسونگ ، تقریبا همه‌ چیز را بدانید و خرید موفق‌ و دلچسب ‌تری داشته ‌باشید؛ همچنین سعی کرده‌ایم چیزهایی را برای‌ تان لیست کنیم که در هنگام خرید با آن‌ها مواجه می‌شوید و برایتان سوال ایجاد می ‌کنند .

اسپلیت سامسونگ سری مکس ، سری Max در سال ۲۰۰۸ معرفی شد و یکی از پرفروش ترین مدل های کولرگازی دیواری سامسونگ در بازار می باشد .

اسپلیت و کولر گازی های سری گود سامسونگ

اسپلیت سامسونگ مدل گود Good محصول ۲۰۱۴ کمپانی SAMSUNG و در مدلهای تک وضعیته سرمایشی و همین‌طور دو وضعیتی سرمایشی – گرمایشی با طراحی خاص سه وجهی جدید سامسونگ عرضه شده است. یکی از هوشمندی های به کاررفته در نوع کولرگازی ایستاده طراحی پنل های سه وجهی جدید سامسونگ با فن بزرگتر و پره های بیشتر آن است که باعث ایجاد گردش هوای بیشتر ( مکش و دهش بیشتر هوا ) شده و پرتاب باد را تا ۱۴ متر افزایش می دهد. همچنین  اسپلیت سری Good سامسونگ با استفاده از سیستم های Single User Mode و Step Cooling 2 به خوبی در مصرف برق صرفه جویی می کند و از طرف دیگر فیلتر های سه گانه تصفیه هوا سامسونگ، کیفیت هوا را بهینه می کنند.

امیدوارم مطلب بهترین دستگاه های سرمایشی سامسونگ برای شما مفید باشد .چنانچه تمایل به خرید کولرگازی دارید به سایت کولرینو مراجعه نمایید.

لینک اصلی رپرتاژ آگهی

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،
:: برچسب‌ها: رپرتاژ آگهی سفرنامه, سفرنامه, کولر سامسونگ, کولر ایستاده سامسونگ,


16 بهمن 1398
ن : بنفشه

تبادلات لینکی در زمینه گردشگری

دوستان عزیز و علاقمند به توریسم و صنعت گردشگری

چنانچه سایت و یا وبلاگ و شبکه اجتماعی در زمینه گردشگری دارین و میخواین که تبادل لینک داشته باشیم لطفا پیام بدین و لینک مورد نظرتون رو هم بفرستین تا شروع کنیم....

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،


16 بهمن 1398
ن : بنفشه

رپورتاژ آگهی

هاست

:: موضوعات مرتبط: کسب و کار گردشگری، رپرتاژ آگهی، ،


چهار شنبه 16 بهمن 1398
ن : بنفشه

فرصتی برای آموزش فتوشاپ

هاست

:: موضوعات مرتبط: رپرتاژ آگهی، ،


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.